i-tec USB-C Metal Nano Dock HDMI/VGA with LAN + PD 100 W + zdroj 112W (PD 100W)
2 747 Kč
2 466 Kč
2 038 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
i-tec USB-C Metal Nano Dock HDMI/VGA with LAN + PD 100 W + zdroj 112W
Popis
Malá, ale výkonná. Představujeme i-tec USB-C Metal Nano Dock HDMI/VGA s LAN + PD 100 W + zdroj 112W. Tato dokovací stanice je navržená tak, aby byla kompatibilní s jakýmkoli notebookem, tabletem nebo chytrým telefonem, který má volný Thunderbolt 3 nebo USB-C port podporující přenos video signálu.
Design
Její konstrukce z broušeného hliníku zajišťuje odolnost i při častém cestování. Je malá, ale její výkon je obrovský.
Porty
Nabízí HDMI a VGA porty, 3x USB 3.0 a 1x USB-C port pro snadné připojení vašich USB zařízení a periferií. GLAN Ethernet podporuje síťové rychlosti 10/100/1000 Mb/s, což poskytuje robustní a vysokorychlostní připojení k internetu.
Audio
Kombinovaný 3.5mm audio/mic port dokáže připojit například integrovaná sluchátka s mikrofonem.
Napájení
Dokovací stanice podporuje až 100 W napájení připojenému notebooku nebo tabletu. 100W napájecí zdroj je součástí dodávky.
Specifikace
- 1x integrovaný USB-C kabel pro připojení k zařízení (20 cm)
- Technologie dokovací stanice: USB-C
- Power Delivery: 100 W
- Video Porty: 1x VGA, 1x HDMI
- Rozlišení: 1 monitor - 1x HDMI – až 4K/30Hz, 1 monitor - 1x VGA – až 1080p/60Hz, 2 monitory – 1x HDMI + 1 VGA – až 2x 1080p/60Hz (stejný obraz na obou monitorech)
- 1x USB-C port gen. 1 (pouze pro data)
- 1x USB-C port PD (pouze power delivery)
- 3x USB 3.1 port gen. 1
- 1x Ethernet GLAN RJ-45 port (Realtek RTL8153)
- 1x 3,5mm Combo Audio port
- 1x SD / microSD slot
- LED indikace
Obsah balení
- i-tec USB-C dokovací stanice s kabelem (20 cm)
- Quick Start manuál
- 1x univerzální adaptér 112W
- Přivodní kabel (150 cm)
- 1x uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.