iGET Blackview GBV7100 Black
8 395 Kč
6 938 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET Blackview GBV7100 Black
Odolný telefon s velkou baterií pro náročné uživatele.
Procesor a paměť
Telefon je poháněn rychlým procesorem MediaTek Helio G85 a velkou pamětí 6 GB RAM (rozšiřitelnou až na 10 GB) a 128 GB ROM.
Certifikace
Samozřejmostí jsou certifikace IP68 & IP69K & MIL-STD-810H.
Baterie
Obrovská baterie 13 000 mAh slouží také jako powerbanka a díky 33W rychlo nabíjení je stále k dispozici.
Fotoaparát
Focení zajistí trojitý fotoaparát SONY 12 + 8 + 2 MPx.
Displej
Telefon má výborný a velký displej 6,58“ s rozlišením FHD+.
Operační systém
Na trh přichází s novým Androidem 12, který je doplněn o systém Doke OS 3.0 s celou řadou vylepšení.
Herní zážitky
Osmijádrový chipset pumpuje svůj grafický procesor Arm Mali-G52 až na jeho vrcholovou frekvenci 1 GHz a poskytuje tak skvělý výkon pro náruživé hráče.
Chladicí systém
GBV7100 využívá chladicí systém na bázi grafitu, který zajišťuje snížení teploty CPU až o 5°C, efektivně odvede teplo a zabrání přehřátí.
Odolnost
iGET Blackview zvýšilo úroveň vojenského standardu odolných telefonů z MIL-STD-810G na nejnovější verzi MIL-STD-810H, která prošla ještě důslednějšími požadavky při testování v nejrůznějších náročných prostředích, čímž potvrzuje vysokou odolnost a výdrž telefonu.
Technické parametry
- Operační systém: Google Android 12
- Jazyk: CZ, SK a další
- Procesor: MediaTek Helio G85, 2.0 GHz, Quad-core
- Paměť RAM: 6 GB
- Paměť interní: 128 GB
- Displej: 6.58" FHD+ IPS
- Rozlišení: 1080 x 2408 px 20:9
- DUAL SIM: ANO (2x 4G SIM)
- Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
- Podpora Wi-Fi volání: Ano
- Bluetooth verze: 5.0
- GPS: Ano
- NFC: Ano
- Barva: Černá
- Baterie: Li-pol 13000 mAh
- Hmotnost telefonu: 460 g
- Rozměry zařízení: 174 x 81.4 x 18.9 mm
Obsah balení
- 1x mobilní telefon iGET BLACKVIEW GBV7100 Black
- 1x USB-C – USB kabel pro připojení k PC a k nabíječce
- 1x napájecí adaptér s USB
- 1x uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.