iGET Blackview TAB G11 Silver
6 375 Kč
5 918 Kč
4 891 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET Blackview TAB G11 Silver
Streamujte v nejlepší kvalitě
Tablet iGET Blackview TAB G11 Silver vám umožní sledovat videa na platformách jako Netflix, Youtube nebo Disney+ v kvalitě 1080p nebo vyšší.
10,36“ 2K displej šetřící oči
S 10,36" 2K displejem si užijete filmy a seriály v plné kvalitě. Displej také zahrnuje režim šetřící oči pro vaše zdraví.
Dvojité reproduktory
Tablet má zabudované dvojité reproduktory pro skvělý zvuk a vstup pro sluchátka.
Osmijádrový procesor Unisoc T618
Pro hladký chod a rychlé zpracování úloh je tablet vybaven osmijádrovým procesorem Unisoc T618.
8GB RAM + 128GB ROM + možnost rozšíření
Velká paměť 8GB RAM a 128GB ROM je rozšířitelná pomocí paměťové karty.
Duální 4G LTE
Tablet podporuje technologii 4G LTE a má dva sloty pro SIM kartu.
Baterie s velkou kapacitou 6580 mAh
S velkou baterií o kapacitě 6580 mAh můžete tablet používat celý den na jedno nabití.
8 MP přední + 13 MP zadní fotoaparát
Tablet je vybaven kvalitním předním i zadním fotoaparátem pro pořizování snímků a videohovory.
Podpora magnetické klávesnice
Tablet je kompatibilní s magnetickou klávesnicí pro pohodlnou práci.
Technické parametry
- Procesor: SC -UMS512T-T618
- Počet jáder: 8
- Frekvence procesoru [GHz]: 2.0 GHz
- Operační paměť: 8 GB RAM
- Interní paměť: 128 GB ROM
- Displej: " FHD+ IPS incell
- Rozlišení: 1200*2000 15:9
- Fotoaparát: 8.0 MPx přední + 13.0 MPx zadní
- Mobilní sítě: 4G/LTE
- Wi-Fi 2.4 GHz: 802.11a/b/g/n/ac
- Wi-Fi 5.0 GHZ: 802.11 ac
- Bluetooth: BT 5.0
- Navigace: GPS,GLONASS+BDS
- OTG: Ano
- Zvukový vstup: Ano 3,5 jack
- FM rádio: Ano
- Rozšiřitelnost: 2x SIM, nebo 1x SIM + 1x microSDXC
- Baterie: 6580 mAh
Obsah balení
- 1x tablet iGET Blackview TAB G11
- 1x napájecí adaptér
- 1x USB-C/USB kabel
- 1x uživatelský manuál (CZ/SK/PL/EN/DE/AT/HU)
- 1x záruční list
- 1x OTG kabel
- 1x ochranné pouzdro
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.