iGET Defender D10, Dual SIM, Orange
997 Kč
938 Kč
775 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET Defender D10, Dual SIM, Orange
EAN produktu: 8594177651117
Odolný parťák pro tvrďáky a dobrodruhy
Telefon iGET Defender D10 je vysoce odolný s krytím IP68, což znamená, že je prachově a voděodolný.
Pomocník v nejtěžších chvílích
Telefon je vybaven praktickou svítilnou s silným svitem, která se hodí nejen v noci, ale i při práci.
Powerbanka v telefonu
Telefon iGET Defender D10 můžete využít jako powerbanku. Stačí ho připojit pomocí USB kabelu a pokračovat v práci.
Zábava kdekoli
Telefon je vybaven FM rádiem, které funguje i bez připojení sluchátek. Zpříjemní vám pracovní chvíle.
Dva telefony v jednom
Telefon iGET Defender D10 má sloty na dvě SIM karty. Můžete tak používat dvě čísla najednou.
Nezklame vás
Telefon má výdrž díky baterii s kapacitou 2 500 mAh. Lze ji využít jako powerbanku.
Bezpečnost na prvním místě
Telefon je vybaven SOS tlačítkem pro rychlé vytočení nouzového kontaktu.
Technické parametry
- Operační systém: Vlastní
- Jazyk: CZ, SK a další
- Paměť RAM: 32 MB
- Paměť interní: 32 MB
- Displej: 2,4"
- Rozlišení: 240x320 px
- DUAL SIM: ANO (2x SIM)
- Wi-Fi: Ne
- Mobilní sítě: 2G: GSM 850/900/1800/1900 MHz
- Kamera: 0.3 M Pixel s diodou zadní
- Ovládání dotykové: Ne
- OTG: Ne
- G-Sensor: Ne
- Rozšiřitelnost: 1x microSDHC (až 16 GB), nesdílený se SIM, zvlášť
- Data: WAP2.0/GPRS
- Bluetooth 2.0: Ano (BT 4.0 Ne)
- FM rádio: Ano
- GPS: Ne
- GLONASS: Ne
- NFC: Ne
- Barva: Oranžová
- Baterie: Li-ion 2 500 mAh
- Napájecí adaptér: 5 V (500 mA)
- Doba provozu: Až 20 dní běžného provozu
- Hmotnost telefonu: 145 g
- Hmotnost celého balení: 280 g
Obsah balení
- 1x mobilní telefon iGET DEFENER D10 Orange
- 1x microUSB - USB kabel
- 1x napájecí adaptér s USB
- 1x uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL/HU
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.