iGET HOME CS9 Battery
1 695 Kč
1 419 Kč
1 173 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET HOME CS9 Battery
Domov v bezpečí
iGET HOME CS9 Battery je venkovní/vnitřní IP kamera s dobíjecí baterií 9600mAh. Lze ji dobíjet solárním panelem iGET HOME SP2.
Snadné nastavení a ovládání
Nastavení je jednoduché díky manuálu a aplikaci, která je dostupná v několika jazycích. Podporuje systémy Android a iOS.
Vysoká kvalita obrazu
Snímač CMOS 1/2,9" s rozlišením 1920 x 1080 bodů (FullHD 1080p) zajišťuje jasný a ostrý obraz.
Bateriové napájení
Integrovaná Lithium ion baterie 9600 mAh je dobíjena pomocí konektoru microUSB. Výdrž baterie může být až po dobu jednoho roku.
Noční vidění
Kamera je vybavena IR přísvitem pro nepřetržitý provoz ve dne i v noci s dosahem až 10 m.
Zabezpečení
Bezdrátové připojení pomocí Wi-Fi obsahuje silné zabezpečení 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Inovativní detekce pohybu
PIR senzor s úhlem záběru 120° a dosahem 9m dokáže rozeznat o jaký objekt se týká.
Způsob uchycení kamery
V balení jsou dva držáky - magnetický a prodloužený nastavitelný držák.
Zvuk
Zabudovaný mikrofon a reproduktor umožňují obousměrnou komunikaci.
Konektivita
Kamera podporuje bezdrátové Wi-Fi připojení 802.11 b/g/n 2.4 GHz a obsahuje slot na microSD kartu až 128 GB.
Hlavní parametry
- rozlišení FullHD 1080p (1920x1080)
- odolnost proti prachu a vodě IP65
- noční vidění až do vzdálenosti 10 m
- baterie Lithium ion 9600 mAh
- úhel záběru kamery: 110°
- zvuk obousměrný
- připojení pomocí Wi-Fi 802.11 b/g/n 2.4 GHz
Obsah balení
- kamera iGET HOME Camera CS9 Battery
- rychlý návod k obsluze
- napájecí adaptér 5V DC 1A, kabel USB/microUSB
- magnetický držák
- nastavitelný šroubovací držák
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.