TP-Link VIGI C250(4mm) Dome kamera, 5MP, 4mm, Full-Color
2 111 Kč
1 745 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VIGI IP kamera C250(4mm) v provedení dome, disponuje rozlišením 5 MP (2880 X 1620) s fixním objektivem s ohniskovou vzdáleností 4 mm se snímačem 1/2.7'' s citlivostí 0,005 Lux. Kamera díky IR i bílému přísvitu na 30m nahrává barevný (Full-Color) obraz i během noci. Kamera VIGI je vybavena vestavěným mikrofonem, který zaznamenává vše, co se děje v okruhu 5 metrů od kamery. Nechybí slot na microSD karty ani krytí IP67. Klíčové vlastnosti 5 MP (2880 X 1620 px) 24h Full-Color: Díky objektivu s velkou clonou, velmi citlivému snímači a připojeným doplňkovým světlům získáte po 24 hodin barevné detaily i v černočerných podmínkách. Rozlišení lidí a vozidel: Rozlišuje lidi a vozidla od ostatních objektů, takže dostáváte přesnější oznámení o událostech. Inteligentní Detekce: Aktivně detekuje neobvyklé události, jako je narušení vytyčené oblasti a překročení hranice, a ihned vám zašle oznámení. Vestavěný mikrofon: Je vybavena vestavěným mikrofonem pro záznam všeho, co se děje v okruhu 5 metrů od kamery. stupeň krytí IP67 Napájení přes 12V DC konektor nebo 802.3af/at PoE Technické parametry Kamera WDR:Digitální Typ objektivu:Fixní Objektiv [mm]:4 (fixní) Přísvit:IR, Bílé světlo Dosah přísvitu [m]:30 Pozorovací úhel [°]:90 Režim den/noc:Barevný Citlivost senzoru [Lux]:0,005 Obrazový senzor ["]:1/2.7 Obraz Rozlišení:5MP Technologie a vymoženosti:Full-Color Max. rozlišení [pixely]:2880 x 1620 Konektory a rozhraní Slot na paměťové karty:microSD - až 256GB Audio:Mikrofon Rychlost LAN:(1) 10/100Mbps Napájení Napájení přes PoE:802.3af Typ napájení:DC konektor, PoE Max. spotřeba energie [W]:7 Napájení přes konektor/svorkovnici:12V DC Fyzické charakteristiky Stupeň krytí:IP67 Použití:Venkovní Antivandal (ochrana proti nárazu):IK10 Provozní teplota [°C]:-30 až 60 Hmotnost [g]:280 Šířka [mm]:115 Výška [mm]:86 Hloubka [mm]:115 Barva:Bílá Kompresní standardy Video komprese:H.265 Obecné Kamerová řada:VIGIParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.