iGET HOME DS1 White

- 14%

ilustrační foto

iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
iGET HOME DS1 White
Obj. číslo
3436438
OEM
DS1 White
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 55
0 hodnocení
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

1 296 Kč

1 115 Kč

922 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 115 Kč
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

1 115 Kč

1 296 Kč

922 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET HOME DS1 White

Inteligentní bateriový videozvonek

Model: iGET HOME DS1

Kód: 8594177652695

FullHD kamera s obousměrným přenosem zvuku. Odolný proti prachu a vodě dle IP65. PIR senzor pro detekci pohybu.

Úhel záběru 170°. Noční IR přisvětlení až 8 m. Online sledování v aplikaci iGET HOME. Mikrofon i reproduktor.

Ukládání záznamů a fotografií na microSD kartu (až 128 GB) nebo Cloud. Rozlišení FullHD 1080p (1920 x 1080) a 25 snímků/s pro video ve velmi vysoké kvalitě. Denní i noční provoz.

Hlavní funkce

PIR senzor pohybu aktivuje se při přiblížení osoby ke zvonku. Notifikace do mobilního telefonu s fotografií. Připojení pomocí WiFi k domácí WiFi síti.

Komunikace pomocí obousměrného přenosu zvuku a videa. Možnost připojení reproduktoru iGET CHS1 pro standardní zvonění.

Snadné nastavení a ovládání

Nastavení probíhá v několika jednoduchých krocích dle manuálu. Aplikace v češtině, slovenském, polském, maďarském a anglickém jazyce. Podpora systémů Android a iOS.

Vysoká kvalita obrazu a úhel záběru

Snímač CMOS 1/3" s rozlišením 1920 x 1080 bodů (FullHD 1080p) a 25 snímků/s. Úhel záběru 170°. Ohniská vzdálenost f=4 mm. Kódování H.265 a H.264.

Bateriový provoz nebo externí napájení

Dvě dobíjecí baterie o celkové kapacitě 5 200 mAh. Výdrž baterií až 3 měsíce. Dobíjení pomocí microUSB portu a standardní nabíječky k mobilnímu telefonu. Možnost připojení externího napájení ke konektorům zvonku AC nebo DC 12-24V/1A.

Noční vidění

Zabudovaný IR přísvit s dosahem až 8 m. Možnost využití ve dne i v noci.

Zabezpečení

Bezdrátové připojení pomocí WiFi s zabezpečením 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Zajištění zvonku v držáku šroubem. Notifikace s fotografiemi při manipulaci.

Detekce pohybu

Ukládání a odesílání notifikací do mobilního telefonu s fotografiemi při detekci pohybu. Pohyb detekuje v zorném úhlu 170°.

Zvuk

Zabudovaný mikrofon a reproduktor pro obousměrnou komunikaci.

Konektivita a připojení reproduktoru se zvuky

Připojení k bezdrátové WiFi síti 802.11 b/g/n 2.4 GHz. Konektory pro externí napájení, dobíjecí microUSB konektor a microSD slot pro paměťovou kartu max 128 GB. Možnost připojení přídavných reproduktorů iGET CHS1.

Podpora Home Assistant, Amazon Alexa a Google Home/Assistant

Podpora univerzálních platforem pro ovládání chytré domácnosti. Hlasové ovládání pro aktivaci nebo deaktivaci zvonku. Oboustranná zvuková komunikace při zazvonění.

Technické specifikace

  • Rozlišení: 1080p (1920x1080), 25 snímků/s
  • Úhel záběru: 170°
  • Typ optiky: 1/3" CMOS
  • Protokoly: TCP/IP, HTTP, DHCP, DNS
  • Odolnost proti prachu a vodě IP65
  • Noční vidění: až do vzdálenosti 8 m
  • Zabudovaný mikrofon a reproduktor
  • Ukládání fotografií a videa: na microSD kartu nebo Cloud
  • Maximální velikost microSD karty: max. 128 GB
  • Připojení: WiFi 802.11 b/g/n 2.4 GHz
  • Zabezpečení: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Pracovní teplota: - 20°C až +50°C
  • Napájení: dobíjecí Li-ion baterie 5200 mAh nebo externí AC nebo DC 12-24V/1A
  • Rozměry: 133 x 59 x 39 mm

Obsah balení

Zvonek iGET HOME Doorbell DS1, držák pro upevnění zvonku na stěnu, oboustranná páska, nabíjecí kabel USB-microUSB, rychlý návod k obsluze, křížový šroubovák, spojka pro spojení s externím napájením, hmoždinky a šroubky pro montáž.

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29554 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.