iGET HOME DS1 White
1 296 Kč
1 115 Kč
922 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET HOME DS1 White
Inteligentní bateriový videozvonek
Model: iGET HOME DS1
Kód: 8594177652695
FullHD kamera s obousměrným přenosem zvuku. Odolný proti prachu a vodě dle IP65. PIR senzor pro detekci pohybu.
Úhel záběru 170°. Noční IR přisvětlení až 8 m. Online sledování v aplikaci iGET HOME. Mikrofon i reproduktor.
Ukládání záznamů a fotografií na microSD kartu (až 128 GB) nebo Cloud. Rozlišení FullHD 1080p (1920 x 1080) a 25 snímků/s pro video ve velmi vysoké kvalitě. Denní i noční provoz.
Hlavní funkce
PIR senzor pohybu aktivuje se při přiblížení osoby ke zvonku. Notifikace do mobilního telefonu s fotografií. Připojení pomocí WiFi k domácí WiFi síti.
Komunikace pomocí obousměrného přenosu zvuku a videa. Možnost připojení reproduktoru iGET CHS1 pro standardní zvonění.
Snadné nastavení a ovládání
Nastavení probíhá v několika jednoduchých krocích dle manuálu. Aplikace v češtině, slovenském, polském, maďarském a anglickém jazyce. Podpora systémů Android a iOS.
Vysoká kvalita obrazu a úhel záběru
Snímač CMOS 1/3" s rozlišením 1920 x 1080 bodů (FullHD 1080p) a 25 snímků/s. Úhel záběru 170°. Ohniská vzdálenost f=4 mm. Kódování H.265 a H.264.
Bateriový provoz nebo externí napájení
Dvě dobíjecí baterie o celkové kapacitě 5 200 mAh. Výdrž baterií až 3 měsíce. Dobíjení pomocí microUSB portu a standardní nabíječky k mobilnímu telefonu. Možnost připojení externího napájení ke konektorům zvonku AC nebo DC 12-24V/1A.
Noční vidění
Zabudovaný IR přísvit s dosahem až 8 m. Možnost využití ve dne i v noci.
Zabezpečení
Bezdrátové připojení pomocí WiFi s zabezpečením 64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Zajištění zvonku v držáku šroubem. Notifikace s fotografiemi při manipulaci.
Detekce pohybu
Ukládání a odesílání notifikací do mobilního telefonu s fotografiemi při detekci pohybu. Pohyb detekuje v zorném úhlu 170°.
Zvuk
Zabudovaný mikrofon a reproduktor pro obousměrnou komunikaci.
Konektivita a připojení reproduktoru se zvuky
Připojení k bezdrátové WiFi síti 802.11 b/g/n 2.4 GHz. Konektory pro externí napájení, dobíjecí microUSB konektor a microSD slot pro paměťovou kartu max 128 GB. Možnost připojení přídavných reproduktorů iGET CHS1.
Podpora Home Assistant, Amazon Alexa a Google Home/Assistant
Podpora univerzálních platforem pro ovládání chytré domácnosti. Hlasové ovládání pro aktivaci nebo deaktivaci zvonku. Oboustranná zvuková komunikace při zazvonění.
Technické specifikace
- Rozlišení: 1080p (1920x1080), 25 snímků/s
- Úhel záběru: 170°
- Typ optiky: 1/3" CMOS
- Protokoly: TCP/IP, HTTP, DHCP, DNS
- Odolnost proti prachu a vodě IP65
- Noční vidění: až do vzdálenosti 8 m
- Zabudovaný mikrofon a reproduktor
- Ukládání fotografií a videa: na microSD kartu nebo Cloud
- Maximální velikost microSD karty: max. 128 GB
- Připojení: WiFi 802.11 b/g/n 2.4 GHz
- Zabezpečení: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
- Pracovní teplota: - 20°C až +50°C
- Napájení: dobíjecí Li-ion baterie 5200 mAh nebo externí AC nebo DC 12-24V/1A
- Rozměry: 133 x 59 x 39 mm
Obsah balení
Zvonek iGET HOME Doorbell DS1, držák pro upevnění zvonku na stěnu, oboustranná páska, nabíjecí kabel USB-microUSB, rychlý návod k obsluze, křížový šroubovák, spojka pro spojení s externím napájením, hmoždinky a šroubky pro montáž.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.