iGET HOME G1 + GS1

- 14%

ilustrační foto

iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
iGET HOME G1 + GS1
Obj. číslo
3436416
OEM
G1 + GS1
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 185
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET HOME G1 + GS1: Váš domácí úklidový pomocník

Úklidové řešení 2v1

Robotický vysavač iGET HOME G1 se postará nejen o vysávání, ale také o vytírání vaší domácnosti.

Precizní navigace

Díky svému gyroskopickému navigačnímu systému dokáže tento vysavač efektivně vyčistit každý kout a bez nárazu obkroužit překážky.

Perfektní pro majitele domácích mazlíčků a alergiky

Vysavač je vybaven HEPA filtrem a kartáčem na zvířecí chlupy a vlasy, což je ideální pro alergiky a majitele domácích mazlíčků.

Úklid dle vašich představ

Aplikace iGET HOME vám umožní nastavit specifické oblasti a typy úklidu pro každou místnost.

Vysávání a vytírání na míru

iGET HOME G1 je vybaven 240ml nádobkou na prach a 250ml nádržkou na vodu, takže vysává i vytírá podle vašich potřeb.

Univerzální vysavač pro všechny typy podlah

Parkety, lino, koberce s vysokým vlasem - tento vysavač zvládne jakýkoliv povrch díky své chytré technologii BoostIQ.

Bezpečný a efektivní

Překážky obkrouží bez nárazů a dokáže překonat prahy až do výšky 1,8 cm.

Vybaven šesti režimy úklidu

Automatický mód, bodový mód, mód úklidu vyznačené oblasti, čištění podél stěn a další.

Ideální pro domácnosti s domácími mazlíčky

Vysavač je vybaven kartáčem na zvířecí chlupy a kombinovaný s HEPA filtrem je ideální pro alergiky a astmatiky.

Snadná údržba

Díky kompatibilitě se stanicí iGET HOME Station GS1 může vysavač pracovat až 2 měsíce bez potřeby vašeho zásahu.

Technické specifikace

  • Jazyk manuálu: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Typ povrchu: na všechny druhy podlah, na koberce i s vysokým chlupem, na tvrdé povrchy, na měkké povrchy, na linoleum, na plovoucí podlahy, na parkety a jiné dřevěné podlahy
  • Určení: suché čištění, mokré čištění, suché a mokré čištění zároveň během jednoho úklidu, pro alergiky, na zvířecí chlupy
  • Funkce: automatické dobíjení, pokračování úklidu po samostatném dobití, senzor proti pádu, odolnost kartáčů proti namotávání vlasů, senzor proti nárazu, volba uklízených místností, vysátí více místností, adaptace na povrch podlahy, funkce odloženého úklidu, plánovaný úklid, česká hlasová lokalizace, zakázané zóny, paměť na pět podlaží, kompatibilní se stanicí iGET HOME Station GS1
  • Objem nádoby na prach/nádoby na vodu: 250ml / 240 ml
  • Počet bočních štětců: 2
  • Překonání překážky do výšky: 1,8 cm
  • Navigace: Gyroskop
  • Typ motoru: BLDC
  • Ovládání: Aplikace, tlačítko
  • Typ filtru: High Efficiency filter, HEPA H13 filtr, omyvatelný filtr, pěnový filtr
  • Výška vysavače: 9,3 cm
  • Šířka vysavače: 32 cm
  • Hloubka vysavače: 32 cm
  • Hmotnost vysavače: 3,2 kg
  • Rozměry stanice: 16,5x24x32 cm
  • Váha stanice: 2,5 kg
  • Mobilní aplikace: iGET HOME
  • Barva: Černá
  • Typ baterie: Li-ion
  • Doba nabíjení: 4 h
  • Doba provozu: 120 min
  • Kompatibilita: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant , Amazon Alexa
  • Hlučnost: 64 dB
  • Příkon: 42 W
  • Rozměry balení: 42x34x36 cm
  • Váha balení: 8 kg
  • Obsah balení: robotický vysavač iGET HOME Typhoon G1, stanice pro robotický vysavač iGET HOME Station GS1, nabíjecí stanice, 1x univerzální hlavní kartáč, 1x kartáč na zvířecí chlupy, 2x pravý boční kartáček, 2x levý boční kartáček, 2x mopovací žínka, 2x HEPA filtr, 1x řezák na vlasy, uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29603 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.