iGET HOME X1
1 595 Kč
1 336 Kč
1 104 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET HOME X1: Chytré zabezpečení pro váš domov
Kód produktu: 8594177653029
Popis
iGET HOME X1 je inteligentní bezdrátový zabezpečovací systém. Je ideální pro zabezpečení domů, bytů, chat, kanceláří, garáží, obchodů, skladů a dalších objektů.
Jednoduchá instalace a ovládání
Systém nabízí jednoduchou instalaci a ovládání. Většina senzorů je napájena bateriemi s výdrží až 2 roky. Hlavní jednotka je napájena ze sítě 230 V a má vlastní záložní baterii.
Bezdrátový přenos
Senzory jsou k hlavní jednotce připojeny pomocí bezdrátového přenosu na frekvenci 433 MHz. Dosah k hlavní jednotce je až 100m.
Velké portfolio příslušenství
Systém je kompatibilní s dalšími produkty označenými iGET HOME a senzory z řady iGET SECURITY Pxx.
Ovládání
Aktivace a deaktivace alarmu je snadná a rychlá, buď použitím bezdrátové klíčenky nebo mobilní aplikace.
Inteligentní řízení domácnosti
Pomocí vzdáleně řízených zásuvek iGET HOME Power 1/2 USB/4 USB můžete ovládat například osvětlení, topení nebo klimatizaci.
IP kamery
Je možné navázat funkce jak se mají kamery chovat při různých akcích alarmu HOME Alarm X1.
Způsob komunikace alarmu s aplikací/telefonem
Alarm iGET HOME Alarm X1 je připojen k síti Internet a automaticky komunikuje se serverem. Připojení HOME Alarm X1 k Internetu je možné realizovat pomocí Wi-Fi připojení.
Mnoho uživatelských účtů
Aplikace iGET HOME obsahuje 2 stupně uživatelských účtů. Nejvyšší je „Administrátor“, ten provádí veškerá nastavení a ovládání. Dále je „Uživatel“ – ten může alarm ovládat, ale neprovádí nastavení.
Rychlé sdílení nastavení a vytvoření účtu
Pokud chce administrátor přidat další uživatele, je to velmi snadné. Stačí nainstalovat na další mobilní telefon aplikaci „iGET HOME“ a potvrdit sdílení ovládání domu.
Informace o odpojení hlavního napájení panelu
Při odpojení nebo připojení hlavního napájení alarmu uživatele ihned informuje pomocí aplikace. Při odpojení funguje pomocí integrované záložní baterie.
Automatická aktualizace firmware v hlavní jednotce
Hlavní jednotka si automaticky kontroluje dostupnost nejnovějšího firmware na serveru, buď jej nainstaluje automaticky nebo po potvrzení uživatele.
Hlavní parametry:
- Inteligentní bezdrátový zabezpečovací systém s připojením k Internetu pomocí Wi-Fi.
- Ve stejné aplikaci rovněž ovládání vnitřních i venkovních IP kamer, řízených zásuvek, termohlavic, robotického vysavače, osvětlení a další.
- Aplikace pro celkové řízení a nastavení systému je dostupná pro Android i iOS a je k dispozici v češtině, slovenštině, polštině, angličtině a maďarštině.
- Elegantní design spojený s jednoduchým ovládáním.
- Aktivace a deaktivace alarmu probíhá pomocí klíčenek a aplikace.
- Hlavní jednotka automaticky stahuje a instaluje nejnovější aktualizace firmware ze serveru.
- Informuje o stavu/poplachu pomocí notifikací aplikace.
- Obsahuje integrovanou vnitřní sirénu 100 dB.
- Obsahuje záložní baterii, díky tomu je alarm stále plně aktivní i při odpojení hlavního napájení.
Specifikace centrální jednotky:
- Napájení: přímo ze sítě 230 ~ 250V AC
- Velikost a hmotnost: 80 x 80 x 75mm, 105g
- Připojení k síti: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
- Komunikace se senzory: 433 MHz, dosah až 100m v prostředí bez překážek
- Vnitřní baterie: Lionová 250mAh, až 4 hod.
Obsah balení:
- 1x HOME Alarm X1 – centrální zabezpečovací jednotka
- 1x P1v2 – bezdrátový pohybový PIR senzor
- 2x P4v2 – bezdrátový magnetický senzor
- 1x P5 – dálkové ovládání (klíčenka)
- 1x Varovná nálepka iGET ALARM.
Další kompatibilní příslušenství s alarmem HOME Alarm X1:
- iGET SECURITY P1v2 - bezdrátový pohybový PIR senzor
- iGET SECURITY P4v2 - bezdrátový dveřní/okenní magnetický senzor
- iGET SECURITY P5 - dálkový ovladač/klíčenka
- iGET SECURITY P6 - senzor plynu LPG, LNG, CNG
- iGET SECURITY P7 - bezdrátové nouzové SOS tlačítko
- iGET SECURITY P9 - bezdrátový senzor vody
- iGET SECURITY P10 - bezdrátový senzor vibrací
- iGET SECURITY P14 - bezdrátový senzor kouře
- iGET SECURITY P17 - bezdrátový pohybový PIR senzor bez detekce zvířat
- iGET SECURITY P21 - bezdrátový magnetický senzor na železné dveře/vrata apod.
- iGET HOME - veškerá další zařízení pracující ve stejné aplikaci jako řízené zásuvky, kamery, kamerové sety, ovládání, osvětlení, termohlavice a další...
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.