iGET HOMEGUARD HGNVK85304 Kamerový PoE systém se SMART detekcí pohybu, 8-kanálový FullHD NVR + 4x FullHD venkovní kamera
9 985 Kč
9 005 Kč
7 442 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET HOMEGUARD HGNVK85304 Kamerový PoE systém
EAN: 5060442175327
Popis produktu
Kompletní kamerový systém iGET HOMEGUARD HGNVK85304 pro zabezpečení vašeho domu, chaty, firmy nebo obchodu.
Vlastnosti
- Typ: Kamerový PoE systém
- Model: iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- Počet kanálů: 8 kanálů
- Počet kamer: 4 FullHD 1080p kamery
- Detekce pohybu: SMART detekce
- Připojení: Ethernet kabel Cat.5e, Cat.6 nebo vyšší
- HDD: Pozice pro 1x HDD SATA
- Konektory: 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio RCA
Detaily produktu
Kamerový systém iGET HOMEGUARD HGNVK85304 s PoE napájením a inovativní SMART detekcí pohybu.
Vlastnosti kamer
- Typ: Venkovní kamera
- Model: iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- Rozlišení: FullHD 1080p
- Noční vidění: Dosah 30 m
- Napájení: PoE
Vlastnosti rekordéru
- Typ: Rekordér NVR
- Počet kanálů: 8 kanálů
- Napájení: PoE
- Konektory: 9x LAN, 2x USB, VGA, HDMI, Audio RCA
- Kompresní formát: H.265/264
Co je v balení
- 1x NVR rekordér s PoE a SMART detekcí iGET HOMEGUARD HGNVK85304
- 4x PoE kamera se SMART detekcí iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
- 1x Rychlý návod k obsluze CZ, SK, PL
- 1x CD kompletní návod k obsluze/software pro PC, EN
- 1x Napájecí adaptér pro NVR
- 1x USB myš
- 1x Dálkový ovladač + 2x AAA baterie
- 1x SATA kabel pro připojení HDD uvnitř rekordéru
- 4x Ethernet kabel pro připojení kamer o délce 18 m
- 4x Voděodolná krytka konektoru RJ45
- 4x Sada pro montáž (hmoždinky a vruty)
- 4x Nálepka "Varování: 24 hod. střeženo"
- Šroubky pro uchycení HDD
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.