INTEL NUC Kit Atlas Canyon/ NUC11ATKC20000/Celeron N4505/DDR4/Wifi/USB3/HDMI/M.2 SSD/bez kabelu
4 152 Kč
3 932 Kč
3 250 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Základná súprava Intel NUC 11 - NUC11ATKC2
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
kolekcia produktov | Súprava Intel NUC s procesormi Intel Celeron |
kód Názov | Produkty predtým Atlas Canyon |
Podporované operačné systémy | Windows 11, Windows 10, Linux |
formát interného disku | M.2 SSDS |
# podporovaných interných diskov | 1 |
vrátane procesora | Procesor Intel Celeron N4505 (4M Cache, až 2.90 GHz) |
Celkový počet jadier | 2 |
Celkový počet vlákien | 2 |
základná frekvencia procesora | 2.00 GHz |
pamäť a úložisko | |
zahrnuté úložisko | Voliteľná 64GB pamäť eMMC |
maximálna veľkosť pamäte (závisí od typu pamäte) | 32 GB |
Typy pamäte | DDR4-2933 1.2V SO-DIMM |
maximálny počet pamäťových kanálov | 2 |
maximálny počet DIMM | 2 |
procesor Grafika | |
integrovaná grafika | Áno |
Grafický výstup | DP++/HDMI |
# podporovaných displejov | 2 |
možnosti rozšírenia | |
revízia PCI Express | Gen 3 |
m.2 Slot na kartu (bezdrôtový) | 1 |
m.2 Slot na kartu (ukladanie) | 1 |
špecifikácie I/O | |
# portov USB | 6 |
konfigurácia USB | 2x predné a 2x zadné USB 3.2; 2x USB 2.0 |
revízia USB | 3.2 / 2.0 |
zvuk (zadný kanál + predný kanál) | 1x 3.5 mm stereo výstupný konektor, 1x 3.5 mm konektor pre mikrofón |
integrovaná sieť LAN | 10/100/1000 |
integrované bezdrôtové pripojenie | intel Wireless-AC 9462 + Bluetooth 5.0 |
Integrované rozhranie Bluetooth | Áno |
špecifikácie balenia | |
rozmery podvozku | 135x115x36 mm |
pokročilé technológie | |
oprávnenosť platformy Intel vPro | Nie |
technológia Intel HD Audio | Áno |
technológia Intel Platform Trust Technology (Intel PTT) | Áno |
bezpečnosť a spoľahlivosť | |
nové inštrukcie Intel AES | Áno |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.