INTEL NUC Kit Lite NUC11PAHi5/i5-1135G7/DDR4/USB3.2/LAN/WiFi/Intel® Xe/M.2+2, 5"/bez kabelu
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
- kolekcia produktov Súprava Intel NUC s procesormi Intel Core™ 11. generácie
- kód Názov Produkty predtým Panther Canyon
- stav spustené
- Dátum spustenia q1'21
- podporované operačné systémy windows 11, 64-bit*, Windows 10, 64-bit*
- číslo dosky nUC11PABi5
- formát dosky uCFF (4" x 4")
- zásuvka spájkované BGA
- formát interného disku m.2 a 2.5" disk
- # podporovaných interných diskov 2
- Litografia 10 nm SuperFin
- TDP 40 W
- podporované vstupné napätie DC 19 VDC
- vrátane procesora Procesor Intel Core™ i5-1135G7 (8M Cache, až 4.20 GHz)
- Oprávnenosť platformy Intel vPro ‡ z adresy
- Celkový počet jadier 4
- Celkový počet vlákien 8
- Maximálna frekvencia turba 4.20 GHz
- Záručná doba 3 roky
Doplňujúce informácie
- Dostupné vstavané možnosti nie
- datasheet Zobraziť teraz
- popis ďalšie funkcie: Obsahuje štvoricu mikrofónov s ďalekým poľom
Pamäť a úložisko
- Maximálna veľkosť pamäte (závisí od typu pamäte) 64 GB
- Typy pamäte dDR4-3200 1.2V SO-DIMM
- Maximálny počet pamäťových kanálov 2
- Maximálna šírka pásma pamäte 51.2 GB/s
- Maximálny počet DIMM 2
- Podporovaná pamäť ECC ‡ nie
Procesor Grafika
- Integrovaná grafika ‡ áno
- Grafický výstup hDMI 2.0b; USB-C (DP1.4); MiniDP 1.4
- # podporovaných displejov ‡ 4
Možnosti rozšírenia
- Revízia PCI Express gen4
- Konfigurácie PCI Express ‡ m.2 sloty s linkami PCIe X4
- Vymeniteľný slot na pamäťovú kartu sDXC s podporou UHS-II
- M.2 Slot na kartu (ukladanie) 22x80
Špecifikácie I/O
- # portov USB 7
- konfigurácia USB 2x predné (Type-A, Type-C) a 3x zadné USB 3.2 Gen2 (2x Type-A, Type-C); USB 2.0, USB 3.1 Gen2 cez interné záhlavia
- Revízia USB 2.0, 3.2 Gen2
- uSB 2.0 Konfigurácia (externá + interná) 0 + 1
- uSB 3.0 Konfigurácia (externá + interná) 2B 2F + 1
- Celkový počet portov SATA 2
- maximálny počet SATA 6.0 Gbps Porty 2
- zvuk (zadný kanál + predný kanál) 7.1 digitálny (HDMI mDP); mikrofón L+R (F)
- Integrovaná sieť LAN intel Ethernet Controller i225-V
- integrované bezdrôtové pripojenie‡ intel Wi-Fi 6 AX201
- integrované rozhranie Bluetooth áno
- Spotrebiteľský infračervený snímač Rx áno
- Ďalšie záhlavia cEC, USB3.1, USB2.0, FRONT_PANEL, RGB
- # portov Thunderbolt™ 2x Thunderbolt™ 3
Špecifikácie balenia
- rozmery podvozku 117 x 112 x 51 mm
Pokročilé technológie
Bezpečnosť a spoľahlivosť
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.