INTEL NUC Kit NUC11TNKi7, i7 Core 1165G7/DDR4/USB3.2/LAN/Wi-Fi/Iris/M.2 (Tiger Canyon)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
INTEL NUC Kit NUC11TNKi7
Spolehlivý mini počítač značky Intel, ideální pro domácnost, kancelář nebo jako HTPC.
Technické specifikace
Základní informace
- Produktová řada: Intel NUC s procesory Intel Core™ 11. generace
- Kód název: Tiger Canyon
- Status: Spuštěno
- Datum spuštění: Q1'21
- Očekávané ukončení činnosti: 1H'24
Operační systémy
- Podporované operační systémy: Windows 10, 64-bit*, Windows 10 IoT Enterprise*, Red Hat Linux*, Ubuntu 20.04 LTS*
Procesor
- Model: Intel Core™ i7-1165G7 (12M Cache, až 4.70 GHz)
- Počet jader: 4
- Počet vláken: 8
- Maximální frekvence: 4.70 GHz
Paměť a úložiště
- Maximální velikost paměti: 64 GB
- Typy paměti: DDR4-3200 1.2V SO-DIMM
- Maximální počet paměťových kanálů: 2
- Maximální počet DIMM: 2
- Podpora ECC paměti: Ne
Grafika
- Grafika: Intel Iris Xe
- Integrovaná grafika: Ano
- Grafický výstup: Duální HDMI 2.0b s HDMI CEC, Dual DP 1.4a přes typ C
- Počet podporovaných displejů: 4
Rozšiřující sloty
- PCI Express: Gen 4 (m.2 sloty 22x80); Gen 3 (ostatní)
- Konfigurace PCI Express: PCIe x4 Gen 4: M.2 22x80 (klíč M), PCIe x1 Gen 3: M.2 22x42 (klíč B), PCIe x1: M.2 22x30 (klíč E)
I/O specifikace
- Počet USB portů: 4
- USB konfigurace: Přední: 2x USB 3.2, Zadní: 2x USB 4 (typ C), 1x USB 3.2, 1x USB 2.0, Interní: 1x USB 3.2 na m.2 22x42 (kolíky), 2x USB 2.0 (hlavičky)
- Sériový port přes interní header: Ano
- Integrovaná síť: LAN Intel Ethernet Controller i225-LM
- Integrované bezdrátové připojení: Intel Wi-Fi 6 AX201
- Integrované Bluetooth rozhraní: Ano
- Počet Thunderbolt™ portů: 1x Thunderbolt™ 4, 1x Thunderbolt™ 3
Specifikace balení
- Rozměry šasi (d x š x v): 117 x 112 x 37 mm
Pokročilé technologie
- Podpora Intel Optane™ paměti: Ne
- Technologie Intel Virtualization Technology for Directed I/O (VT-d): Ano
- Verze firmware Intel ME: 15
- Virtualizační technologie Intel (VT-x): Ano
- Technologie Intel Platform Trust Technology (Intel PTT): Ano
Bezpečnost a spolehlivost
- Nové instrukce Intel AES: Ano
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.