iPega PG-SW062C herní ovladač pro PS 3/Nintendo Switch/Android/iOS/Windows, modrý
829 Kč
651 Kč
538 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iPega PG-SW062C herní ovladač
Vylepšete svůj herní zážitek s ovladačem iPega PG-SW062C. Ovladač je vybaven dvěma vibračními motory a 6osým gyroskopem pro intenzivní herní zážitek. Vestavěná tlačítka jsou vysoce citlivá a funkce TURBO vám poskytne výhodu. Ovladač je kompatibilní s mnoha zařízeními a lze jej připojit pomocí kabelu nebo Bluetooth 5.0.
Imerzivní herní zážitek
Integrované vibrační motory a 6osý gyroskop zajišťují ponoření do hry a přesnost ovládání. Díky tomu můžete snadno překonat své soupeře.
Ergonomický design
Design ovladače iPega PG-SW062C je navržen pro pohodlné užívání. Vestavěná tlačítka jsou vysoce citlivá a funkce TURBO vám umožní snadno porazit soupeře.
Flexibilní připojení
Ovladač můžete připojit k počítači nebo notebooku pomocí kabelu s portem USB-C. Díky Bluetooth verze 5.0 můžete ovladač připojit také k Nintendu Switch. Dosah signálu je až 10 metrů.
Široká kompatibilita
Ovladač iPega PG-SW062C je kompatibilní s Androidem, iOS, Windows, Nintendo Switch, PS3 a Smart TV se systémem Android.
Odolná baterie
Baterie ovladače iPega PG-SW062C má kapacitu 400 mAh, což znamená přibližně 8 hodin provozu na jedno nabití. Ovladač vydrží v pohotovostním režimu až 30 dní (pokud je baterie plně nabitá). Nabíjení je možné pomocí přiloženého kabelu USB-C na USB-A.
Technické specifikace
- Výrobce: iPega
- Model: PG-SW062C
- Barva: Modrá
- Připojení: Kabelové/Bluetooth
- Verze Bluetooth: 5.0
- Dosah Bluetooth: 10 m
- Kapacita baterie: 400 mAh
- Provozní doba na jedno nabití: až 8 h
- Doba nabíjení: cca 2 h
- Provozní doba v pohotovostním režimu: 30 dní (plně nabitá baterie)
- Kompatibilita: Android, iOS (13.0 nebo novější), Windows (7 nebo novější), Nintendo Switch, PS3, X-INPUT, D-INPUT
Obsah balení
- Ovladač
- Kabel USB-C na USB-A
- Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.