Jar Lemon 900ml

(ilustrační foto)

Jar Lemon 900ml

Obj. číslo

511300620

Značka
Jar
Obsah
900ml
Vůně
Citron
Věrnostní body
6

Hodnocení

12345
Skladem > 20 ks, v pondělí u Vás

65 Kč

53 Kč bez DPH

Nakupte ještě za 700 Kč a máte dopravu zdarma.

Doprava zdarma

pro přihlášené zákazníky již od 999 Kč!

Doručení do 48 hodin

Jsme fakt rychlí

U nás máte čas

Zboží můžete vrátit do 30 dnů

Odměníme Vás

Za každý nákup získáte věrnostní body

Parametry

  • Značka: Jar
  • Obsah: 900ml
  • Vůně: Citron
  • Věrnostní body: 6
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Jar na nádobí je koncentrovaný prostředek na ruční mytí nádobí s vůní citronu. Díky účinnému složení stačí malé množství přípravku na velké množství nádobí. Má dlouhotrvající aktivní pěnu. Snadno si poradí se znečištěným a mastnotou. Vhodný pro každodenní mytí nádobí – skleničky, porcelán, talíře, příbory, hrnce, pánve a jiné. Má příjemnou vůni a je šetrný k rukám. Od mycího prostředku na ruční mytí nádobí očekáváme především dokonalé odmašťovací účinky a ty JAR na nádobí rozhodně má. Nádobí účinně zbaví mastnoty a veškerých nečistot a zanechá ho zářivě čisté a dokonale odmaštěné. Tekutý prostředek se svěží vůní zeleného jablka vytváří díky svému unikátnímu složení dlouhotrvající hustou pěnu, která odstraní mastnotu ze všech míst a povrchů.

Složení:
5-15% aniontové povrchově aktivní látky, <5% neiontové povrchově aktivní látky, Benzisothiazolinone, Phenoxyethanol, Parfémy, Geraniol, Limonene.

Varování:
H319 Způsobuje vážné podráždění očí.
H412 Škodlivý pro vodní organismy, s dlouhodobými účinky.
P102 Uchovávejte mimo dosah dětí.
P305+P351+P338 PŘI ZASAŽENÍ OČÍ: Několik minut opatrně vyplachujte vodou. Vyjměte kontaktní čočky, jsou-li nasazeny a pokud je lze vyjmout snadno. Pokračujte ve vyplachování.
P337+P313 Přetrvává-li podráždění očí: Vyhledejte lékařskou pomoc/ošetření.
P501 Odstraňte obsah/obal dle instrukcí na výrobku.

Recenze obchodu TonerPartner.cz

Ověřený zákazník (7. 7. 2022) 12345

Klady: Rychle vyřízená objednávka

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Přehledné a jednoduché najít ten správný typ zboží.

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Přehledné a jednoduché najít ten správný typ zboží.

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Přehledné a jednoduché najít ten správný typ zboží.

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Přehledné a jednoduché najít ten správný typ zboží.

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Přehledné a jednoduché najít ten správný typ zboží.

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Perfektní zkušenost doporučuji

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Perfektní zkušenost doporučuji

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Perfektní zkušenost doporučuji

Ověřený zákazník (6. 7. 2022) 12345

Klady: Perfektní zkušenost doporučuji

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, DPD a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. Navíc, pokud se zaregistrujete a nakoupíte nad 999 Kč, máte od nás dopravu ZDARMA!

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku), dopravu ZDARMA nad 749 a další výhody.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat