Karcher OC 3 Plus 1.680-030.0
3 951 Kč
3 713 Kč
3 069 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Přenosná tlaková myčka OC 3 Plus je vhodná pro všechny, kteří potřebují řešit čištění i na cestách. Mobilní tlaková myčka Kärcher je kompaktní a lehká. Díky integrované lithium-iontové baterii a odnímatelné nádrži na vodu očistíte i bez přípojky elektrické energie a vody například jízdní kolo nebo turistické boty.
S šetrným, ale efektivním plochým nízkotlakým paprskem vody je tento mobilní tlakový čistič ideální i pro citlivé povrchy. Navíc LED kontrolka signalizuje, pokud je baterie téměř prázdná nebo se právě nabíjí. Vhodné pro různé způsoby použití – možnosti volitelného rozšíření o různé speciální boxy s příslušenstvím.
Různorodé příslušenství
Různá použití lze doplňkovým příslušenstvím ještě dále rozšířit a završit.
Objednat si můžete Adventure box, Bike box nebo Pet box, vždy jako praktický box pro úschovu příslušenství, který lze bez problémů upevnit na čistič. Veškeré příslušenství dodáváme i jednotlivě.
Odnímatelná nádrž na vodu
Lze pohodlně naplnit i doma.
Technické údaje
Rozsah tlaku Nízký tlak
Průtok (l/min) Max. 2
Typ baterie Lithium-iontová baterie
Doba běhu baterie 15
Čas nabíjení baterie 180
Hmotnost bez příslušenství (kg) 2,3
Hmotnost včetně obalu (kg) 3
Rozměry (D x Š x V) (mm) 283 x 236 x 261
Vybavení
Objem nádrže vody, 7 l
Lithium-iontová baterie
Spirálová hadice, 2.8 m
Tryska s plochým paprskem
Filtr stroje
Nabíjecí kabel baterie
Integrovaný vodní filtr pro ochranu čerpadla čističe před nečistotami.
OBLASTI POUŽITÍ
Jízdní kola
Zahradní nářadí (lopata atd.)
Domácí zvířata / psi
Dětské kočárky / sedačky
Stan / campingová výbava
Obuv / outdoorová obuv
Hračky / bobbycar / koloběžka
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.