LCD HP IPS Monitor 27mq LED backlight AG; 27" matný; 2560x1440; 10M; 300cd; 5ms; VGA; HDMI
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP IPS Monitor 27mq
Design a připojení
Stylový 27" displej s nastavitelnou výškou a ultraširokými pozorovacími úhly. Ultratenký, téměř bezrámečkový design s rozlišením QHD a potřebnými porty pro připojení notebooku nebo stolního počítače.
Kvalita obrazu
Téměř bezrámečkový panel poskytuje maximální plochu obrazovky. QHD rozlišení a IPS panel zajistí 178° pozorovací úhly. Svítivost dosahuje 300 cd/m2.
Prostorová efektivita
Užívej si více pracovního prostoru díky ultratenkému displeji s minimálním okrajem a nastavitelnou výškou.
Technická specifikace
- Úhlopříčka displeje: 68,58 cm (27")
- Úprava panelu: matný IPS displej, antireflexní filtr, LED podsvícení, Low Blue Light
- Rozlišení: 2 560 × 1 440
- Pozorovací úhel: 178° vodorovně, 178° svisle
- Jas: 300 cd/m2
- Kontrastní poměr: 1 000 : 1 statický, 10 000 000 : 1 dynamický
- Doba odezvy: 5 ms (šedá - šedá)
- Barevný gamut: 99% sRGB
- Rozteč bodů: 0,233 mm
- Poměr stran: 16 : 9
- Vertikální frekvence snímání: 50 až 60 Hz
- Horizontální frekvence snímání: 30 až 80 kHz
- Video vstupy: 1× VGA, 1× HDMI 1.4 (s podporou HDCP)
- Nastavitelný úhel monitoru: náklon -5 až +23°, otočení ±360°, kloubové otáčení 90° (Pivot), výškově nastavitelný stojan 100 mm
- Podpora VESA držáku: ano (100 × 100 mm)
- Rozměry produktu (š x h x v): 61,42 × 21,16 × 40,49 ~ 50,49 cm (s podstavcem); 61,42 × 5,05 × 36,79 cm (bez podstavce)
- Hmotnost produktu: 6,84 kg (s podstavcem)
- Spotřeba energie: 36 W (maximální), 32 W (typická), 0,5 W (pohotovostní režim)
- Požadavky na napájení: vstupní napětí 100 až 240 V
Co je obsaženo v krabici
- monitor
- HDMI kabel
- napájecí kabel
Záruka
2 roky
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.