LCD HP IPS Monitor OMEN X 25 FHD; 24, 5", 400 cd, 3ms, HDMI, VGA - black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
240Hz herní displej OMEN X 25
Vždy rychlejší. Vždy první.
Konkurence v pravém slova smyslu Nadupaný 240Hz herní displej OMEN X 25 s technologií Nvidia G-SYNC byl navržen tak, abyste při e-sportu měli vždy navrch. Blesková 240Hz obnovovací frekvence a 1ms doba odezvy vám usnadní cestu na vrchol.
Specifikace
Úhlopříčka displeje | 54,6 cm (21,5") |
Úprava panelu | IPS s LED podsvícením |
Rozlišení | 1920×1080 |
Pozorovací úhel | Neuvedeno |
Jas | 250 cd/m2 |
Kontrastní poměr | 1000:1 statické; 5 000 000:1 dynamické |
Doba odezvy | 5 ms (šedá - šedá) |
Rozteč bodů | 0,247 mm |
Poměr stran | 16 : 9 |
Vertikální frekvence snímání | 50 až 60 Hz |
Horizontální frekvence snímání | 30 až 80 kHz |
Video vstupy | 1xVGA; 1xHDMI (s podporou HDCP) |
Vstupy | 1x zvukový výstup; 1x port Ethernet (10/100/1000M GbE); 2x USB 3.0 (rychlonabíjecí, napájení až 4,5 W); 1x SPDIF |
Nastavitelný úhel monitoru | Náklon: -5 až 23° |
Podpora VESA držáku | Ne |
Rozměry produktu (š x h x v) | 48,97 x 17,63 x 38,08 cm (s podstavcem); 48,97 x 5,14 x 29,37 cm (bez podstavce) |
Hmotnost produktu | 3,11 kg (s podstavcem); 2,75 kg (bez podstavce) |
Barva | Černá ONYX |
Co je obsaženo v krabici | Napájecí kabel; Kabel HDMI; Disk CD (obsahuje uživatelskou příručku, záruční informace, ovladače) |
Záruka | 12 měsíců, vyzvednutí a vrácení, součásti a práce |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.