LENOVO NTB IdeaPad 3 15ALC6 Ryzen 3-5300U 15.6" FHD 8GB DDR4 256GB SSD AMD Radeon Arctic grey W11H 2-y CC
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: Lenovo IdeaPad 3 15ALC6
Part Number: 82KU00ERCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 3 5300U (4C / 8T, 2.6 / 3.8GHz, 2MB L2 / 4MB L3) |
Grafická Karta | Integrated AMD Radeon Graphics |
Chipset | AMD SoC Platform |
Pameť | 4GB Soldered DDR4-3200 + 4GB SO-DIMM DDR4-3200 |
Pameťové sloty | One memory soldered to systemboard, one DDR4 SO-DIMM slot, dual-channel capable |
Max. Pameť | Up to 12GB (4GB soldered + 8GB SO-DIMM) DDR4-3200 offering |
Úložisko | 256GB SSD M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe |
Podporované Úložisko | Model with 38Wh battery: up to two drives, 1x 2.5" HDD + 1x M.2 SSD • 2.5" HDD up to 1TB • M.2 2242 SSD up to 512GB • M.2 2280 SSD up to 1TB |
Čitačka Kariet | 4-in-1 Card Reader |
Optická Mechanika | Nie |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec |
Reproduktory | Stereo speakers, 1.5W x2, Dolby Audio |
Kamera | HD 720p with Privacy Shutter |
Mikrofon | 2x, Array |
Bateria | Integrated 38Wh |
Max. výdrž na baterii | MobileMark 2018: 7.5 hr |
Napájací Adaptér | 65W Round Tip (2-pin, Wall-mount) |
DESIGN | |
Displej | 15.6" FHD (1920x1080) TN 250nits Anti-glare, 45% NTSC |
Dotyková obrazovka | Nie |
Pero | Nie |
Klávesnica | Backlit, Czech / Slovak |
Farba | Arctic Grey |
Materiál | PC + ABS (Top), PC + ABS (Bottom) |
Rozmery (ŠxHxV) | 359.2 x 236.5 x 19.9 mm (14.14 x 9.31 x 0.78 inches) |
Hmotnost | Starting at 1.65 kg |
SOFTWARE | |
Operačný systém | Windows 11 Home in S mode, Czech / Slovak / English |
Dodávaný software | Office Trial |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | Nie |
WLAN + Bluetooth | 11ac, 2x2 + BT5.0 |
Standartné porty | 1x USB 2.0 1x USB 3.2 Gen 1 1x USB-C 3.2 Gen 1 (support data transfer only) 1x HDMI 1.4b 1x Card reader 1x Headphone / microphone combo jack (3.5mm) 1x Power connector |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Čitačka otlačkov prstov | Nie |
SERVIS | |
Základná záruka | 2-year, Depot |
Zahrnutý Upgrade | Nie |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.