LENOVO NTB ThinkBook 14 G3 ACL - Ryzen5 5500U, 14" FHD IPS, 8GB, 256SSD, HDMI, USB-C, cam, W10P
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: ThinkBook 14 G3 ACL
Part Number: 21A2002HCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 5 5500U (6C / 12T, 2.1 / 4.0GHz, 3MB L2 / 8MB L3) |
Grafická Karta | Integrated AMD Radeon Graphics |
Chipset | AMD SoC Platform |
Paměť | 8GB Soldered DDR4-3200 |
Paměťové sloty | 1x soldered na základní desce, 1x DDR4 SO-DIMM slot, dual-channel kompatibilní |
Max. Paměť | Až 40GB (8GB soldered + 32GB SO-DIMM) DDR4-3200 |
Úložiště | 256GB SSD M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe + Volný M.2 2280 PCIe 3.0x2 SSD Slot |
Podporovaná Úložiště | Dual SSD mod: až 2 disky, 2x M.2 2280 SSD, 2x M.2 2242 SSD or 1x M.2 2280 SSD + 1x M.2 2242 SSD • M.2 2280 SSD až 1TB • M.2 2242 SSD až 512GB |
Čtečka Karet | 4-v-1 Čtečka Karet |
Optická Mechanika | Ne |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec |
Reproduktory | Stereo reproduktory, 2W x2, Dolby Audio |
Kamera | 720p s ThinkShutter |
Mikrofon | 2x |
Baterie | Integrovaná 45Wh |
Max. výdrž na baterii | MobileMark 2018: 7.5 hr (45Wh) |
Napájecí Adaptér | 65W USB-C |
DESIGN | |
Displej | 14" FHD (1920x1080) IPS 300nits Anti-glare |
Dotyková obrazovka | Ne |
Klávesnice | Podsvícená, CZ/SK |
Barva | Minerální šedá |
Povrchová úprava | Eloxování pískováním |
Materiál | Hliník (kryt), Hliník (tělo) |
Rozměry (ŠxHxV) | 323 x 218 x 17.9 mm (12.72 x 8.58 x 0.7 inches) |
Hmotnost | 1.4 kg (3.09 lbs) |
SOFTWARE | |
Operační systém | Windows 10 Pro 64, CZ/SK/ENG |
Dodávaný software | Office zkušební verze |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | Intel AX200 11ax, 2x2 + BT5.1 |
Standardní porty | 1x čtečka karet 1x Ethernet (RJ-45) 1x USB 3.2 Gen 1 1x USB 3.2 Gen 1 (Always On) 1x HDMI 1.4b 1x sluchátka / mokrofon combo jack (3.5mm) 2x USB-C 3.2 Gen 2 (podpora přenosu dat, Power Delivery 3.0 and DisplayPort 1.4) |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Bezpečnostní Chip | Firmware TPM 2.0 |
Čtečka otisků prstů | Styl dotyku |
Fyzický zámek | Kensington Nano Bezpečnostní Slot |
Další zabezpečení | Kryt kamery ThinkShutter |
Ovladatelnost | Ne |
SERVIS | |
Základní záruka | 1 rok v servise |
Zahrnutý Upgrade | 2 roky v servise |
Příslušenství | Ne |
CERTIFIKACE | |
Zelená certifikace | ENERGY STAR 8.0 EPEAT Silver ErP Lot 3 RoHS compliant |
Ostatní Certifikace | TÜV Low Blue Light certified |
Mil-Spec Testy | MIL-STD-810H military testy - splněno |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.