LENOVO PC ThinkCentre M75t Gen2 tower - Ryzen 3 PRO 4350G, 8GB, 256SSD, HDMI, DP, Int. AMD Radeon, čierna, W10P, 3Y Onsite

- 20%

ilustrační foto

LENOVO PC ThinkCentre M75t Gen2 tower - Ryzen 3 PRO 4350G, 8GB, 256SSD, HDMI, DP, Int. AMD Radeon, čierna, W10P, 3Y Onsite
LENOVO PC ThinkCentre M75t Gen2 tower - Ryzen 3 PRO 4350G, 8GB, 256SSD, HDMI, DP, Int. AMD Radeon, čierna, W10P, 3Y Onsite
LENOVO PC ThinkCentre M75t Gen2 tower - Ryzen 3 PRO 4350G, 8GB, 256SSD, HDMI, DP, Int. AMD Radeon, čierna, W10P, 3Y Onsite
LENOVO PC ThinkCentre M75t Gen2 tower - Ryzen 3 PRO 4350G, 8GB, 256SSD, HDMI, DP, Int. AMD Radeon, čierna, W10P, 3Y Onsite
Obj. číslo
38053883
OEM
11W50004CK
Výrobce
Lenovo
Věrnostní body: 585
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Produkt: Lenovo ThinkCentre M75t Gen 2
Part Number: 11W50004CK

VÝKON
Procesor AMD Ryzen 3 PRO 4350G (4C / 8T, 3.8 / 4.0GHz, 2MB L2 / 4MB L3)
Grafická Karta Integrated AMD Radeon Graphics
Chipset AMD PRO565 Chipset
Pameť 1x 8GB UDIMM DDR4-3200
Pameťové sloty Four DDR4 DIMM slots, dual-channel capable
Max. Pameť Up to 128GB DDR4-3200
Úložisko 1x 256GB SSD M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal
Podporované Úložisko Up to three drives, 1x 2.5"/3.5" HDD + 1x 2.5" HDD + 1x M.2 SSD
• 2.5" HDD up to 1TB each
• 3.5" HDD up to 2TB
• M.2 SSD up to 2TB
Čitačka kariet 3-in-1 Card Reader
Optická Mechanika DVD±RW
Reproduktory Nie
Audio Chip High Definition (HD) Audio, Realtek ALC623-CG codec
DESIGN
Klávesnica USB Traditional Keyboard, Black, Czech / Slovak
Myš USB Calliope Mouse, Black
Rozširiteľné sloty One PCIe 3.0 x1, full-height (length < 215mm)
One PCIe 3.0 x16, full-height (length < 215mm)
Two M.2 slots (one for WLAN, one for SSD)
Farba Black
Rozmery (ŠxHxV) 145 x 296 x 346 mm (5.7 x 11.7 x 13.6 inches)
Hmotnost 4.8 kg
SOFTWARE
Operačný systém Windows 11 DG Windows 10 Pro 64, Czech / Slovak / English
Dodávaný software nie
KONEKTIVITA
Ethernet Integrated 100/1000M
WLAN + Bluetooth Nie
Predné porty 2x USB 3.2 Gen 1
2x USB 3.2 Gen 2
1x USB-C 3.2 Gen 1
1x headphone / microphone combo jack (3.5mm)
1x microphone (3.5mm)
Zadné porty 4x USB 2.0
1x HDMI
2x DisplayPort
1x serial (9-pin)
1x Ethernet (RJ-45)
1x line-out (3.5mm)
SERVIS
Základná záruka 3-year, Onsite
Zahrnutý Upgrade Nie

Parametry

Druh zboží
Druh optické mechaniky
Provedení počítače
Operační systém
Typ disku
Model grafické karty
Řada procesorů
Model procesoru
Výrobce
Výkon CPU dle PassMark
*Velikost paměti RAM
*Kapacita pevného disku (v GB)
*Otáčky HDD

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.