LENOVO PC ThinkCentre M90s G3 SFF - i5-12500, 16GB, 512SSD, WiFi, BT, DVD, W11P
28 990 Kč
20 681 Kč
17 091 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Model: ThinkCentre M90s Gen 3
PN: 11TX000RCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | Intel Core i5-12500, 6C (6P + 0E) / 12T, P-core 3.0 / 4.6GHz, 18MB |
Grafická Karta | Integrated Intel UHD Graphics 770 |
Chipset | Intel Q670 Chipset |
Paměť | 16GB UDIMM DDR5-4400 |
Paměťové sloty | 4xDDR5 UDIMM sloty, dual-channel |
Max. Paměť | Až 128GB DDR5 |
Úložiště | 512GB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 Performance NVMe Opal |
Podporovaná Úložiště | Až 4 disky, 1x 2.5"/3.5" HDD + 1x 2.5" HDD + 2x M.2 SSD • 2.5" HDD až 1TB • 3.5" HDD až 2TB • M.2 SSD až 2TB každý |
Čtečka Karet | Ne |
Optická Mechanika | DVD±RW |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC897Q-CG codec |
Reproduktory | 1Wx1 |
Napájení | 380W 92% |
DESIGN | |
Klávesnice | USB Traditional Klávesnice, Černá, CZ/SK |
Myš | USB Calliope Myš, Černá |
Volitelná pozice | Volitelně 2.5" pozice |
Rozšiřující sloty | 1x PCIe 4.0 x16, low-profile, délka ? 155mm, výška ? 70mm 1x PCIe 4.0 x16 (x4 signal), low-profile, délka ? 155mm, výška ? 70mm 2x PCIe 3.0 x1, low-profile, délka ? 155mm, výška ? 70mm 3x M.2 slots (1x WLAN, 1x SSD) |
Barva | Černá |
Podstavec | Ne |
Prachový Filtr | Ne |
Provedení | SFF (8.2L) |
Rozměry (ŠxHxV) | 92.5 x 297.7 x 339.5 mm (3.6 x 11.7 x 13.4 palců) |
Hmotnost | Cca 5.3 kg (11.7 lbs) |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | Integrovaný 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | Intel AX211 Wi-Fi 6E, 11ax, 2x2 + BT5.1, vPro |
Přední Porty | 1x USB-C 3.2 Gen 2 (podpora přenosu dat a 15W nabíjení) 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm) 1x mikrofon (3.5mm) |
Zadní porty | 4x USB 3.2 Gen 1 1x HDMI 2.1 TMDS 2x DisplayPort 1.4 1x Ethernet (RJ-45) 1x line-out (3.5mm) |
Volitelné zadní porty (nakonfigurované) | Ne |
Kabel Monitoru | Ne |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Bezpečnostní Chip | Discrete TPM 2.0, TCG certifikováno |
Čtečka otisků prstů | Bez čtečky otisku prstů |
Fyzický zámek | Kensington Security Slot, 3 x 7 mm Padlock Loop |
Smart Cable Clip | Ne |
E-Lock Šasi | Ne |
Přepínač vniknutí do šasi | Ne |
OVLADATELNOST | |
Řízení systému | vPro Enterprise |
SERVIS | |
Základní záruka | 3 roky onsite |
Zahrnutý Upgrade | 3 roky Premier On-Site |
CERTIFIKACE | |
Zelená certifikace | ErP Lot 3 TCO Certified 9.0 RoHS compliant |
Mil-Spec Testy | MIL-STD-810H - splněno |
SOFTWARE | |
Operační systém | Windows 11 Pro 64, CZ / SK / EN |
Dodávaný software | Ne |
PŘÍSLUŠENSTVÍ | |
Přibalené příslušenství | Ne |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.