LENOVO PC V35s SFF - RYZEN 3 3250U, 8GB, 256SSD, DVD-RW, HDMI, VGA, kl.+mys, W11P, 3r onsite
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: Lenovo V35s
Part Number: 11HF003WCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 3 3250U (2C / 4T, 2.6 / 3.5GHz, 1MB L2 / 4MB L3) |
Grafická Karta | Integrated AMD Radeon Graphics |
Chipset | AMD SoC Platform |
Paměť | 1x 8GB SO-DIMM DDR4-2400 |
Paměťové sloty | 2x DDR4 SO-DIMM sloty, dual-channel kompatibilní |
Max. Paměť | Až 32GB DDR4-2400 |
Úložiště | 256GB SSD M.2 2242 PCIe NVMe |
Podporovaná Úložiště | Až 2x disk, 1x 3.5" HDD + 1x M.2 SSD • 3.5" HDD až 2TB • M.2 SSD až 512GB |
Čtečka Karet | 7-in-1 Čtečka karet |
Optická Mechanika | 9.0mm DVD±RW |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC222 codec |
Napájení | 90W Adapter |
DESIGN | |
Klávesnice | USB Calliope Klávesnice, Černá, CZ/SK |
Myš | USB Calliope Myš, Černá |
Rozšiřující sloty | 2x M.2 sloty (1x pro WLAN, 1x pro SSD) |
Barva | Černá |
Podstavec | Bez podstace |
Provedení | SFF (7.4L) |
Rozměry (ŠxHxV) | 100 x 291 x 270 mm (3.94 x 11.46 x 10.63 palců) |
Hmotnost | 3.05 kg (6.72 lbs) |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | Integorvaný 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | Ne |
Přední Porty | 1x headphone / microphone combo jack (3.5mm) 2x USB 2.0 1x mikrofon (3.5mm) 2x USB 3.2 Gen 1 |
Volitelné přední porty (nakonfigurované) | 1x čtečka karet |
Zadní porty | 1x VGA 4x USB 2.0 1x Ethernet (RJ-45) 1x HDMI 1.4 1x line-out (3.5mm) |
Volitelné zadní porty (nakonfigurované) | 1x seriový port |
Kabel Monitoru | Bez kabelu monitoru |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Bezpečnostní Chip | Firmware TPM 2.0 integrovaný v chipsetu |
Čtečka otisků prstů | Bez čtečky otisku prstů |
Fyzický zámek | Kensington bezpečnostní slot Smyčka vysacího zámku Smart Cable Clip |
Smart Cable Clip | Ne |
Přepínač vniknutí do šasi | Bez Přepínače vniknutí do šasi |
Ovladatelnost | Ne |
SERVIS | |
Základní záruka | 1 rok onsite |
Zahrnutý Upgrade | 3 roky onsite z 1 roku onsite (5WS0D80967) |
CERTIFIKACE | |
Zelená certifikace | ENERGY STAR 8.0 EPEAT Silver RoHS compliant |
Ostatní Certifikace | TÜV Low Noise certified |
SOFTWARE | |
Operační systém | Windows 11 Pro 64, CZ/SK/ENG |
Dodávaný software | Ne |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.