LG 65" signage 65UL3J UHD, 400nit, 16h, WebOS 6.0
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LG 65" Signage 65UL3J UHD
EAN: 8806091355065
Technické specifikace
Velikost obrazovky: 65"
Panelová technologie: IPS
Nativní rozlišení: 3 840 × 2 160 (UHD)
Jas: 400 nit
Kontrastní poměr: 1 200 : 1
Dynamická CR: 1 000 000 : 1
Barevný gamut: DCI 80%
Pozorovací úhel: 178 × 178
Barevná hloubka: 1,07 miliardy barev (8bit + FRC)
Doba odezvy: 8 ms (G až G)
Povrchová úprava: 1%
Provozní doba: 16/7
Portrét / Krajina: Ano ano
Mechanická specifikace
Barva rámečku: Popelavě modrá
Šířka rámečku: Vypnuto: 6,8/6,8/6,8/18,4
Hmotnost: 21,5 kg
Rozměry monitoru: 1 454 x 838 x 57,7 mm
Rozměry kartonu: 1 600 x 970 x 172 mm
Montážní rozhraní VESA: 300 × 300 mm
Konektivita
Vstup: HDMI (3, HDCP 2.2 / 1.4), USB 2.0 typu A (2)
Výstup: Zvuk
Externí kontrola: Vstup/výstup RS232C, RJ45 (LAN) vstup
Podmínky prostředí
Provozní teplota: 0 °C až 40 °C
Provoz Vlhkost: 10 % až 80 %
Napájení
Zdroj napájení: AC 100-240V~, 50/60Hz
Typ napájení: Vestavěné napájení
Spotřeba energie: Typ/Max. 130 W / 187 W
Osvědčení
Bezpečnost: CB
EMC: FCC třída "A" / CE
ErP: Ano
Softwarová kompatibilita
CMS SuperSign: Ano
Ovládání SuperSign / Control+: Ano
Příslušenství
Základní: Dálkový ovladač, napájecí kabel, kniha předpisů, telefon k D-Sub9 Gender, držák kabelu
Speciální funkce
LG One: Rychlé sdílení: Bezdrátové řešení pro sdílení obrazovky
Vzdálené monitorování a ovládání: Webové monitorovací řešení
Kompatibilní s AV Control Systems: Podporuje Crestron Connected
Kompatibilní s videokonferenčním systémem: Podporuje řešení Cisco
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.