LG 75" signage 75UL3J UHD, 330nit, 16h, WebOS 6.0
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LG 75" Signage 75UL3J
Technické specifikace
Velikost obrazovky: 75"
Panelová technologie: IPS
Nativní rozlišení: 3 840 × 2 160 (UHD)
Jas (typ.): 330 nit
Kontrastní poměr: 1 200 : 1
Dynamická CR: 1 000 000 : 1
Barevný gamut: DCI 80 %
Pozorovací úhel (V x V): 178 × 178
Barevná hloubka: 1,07 miliardy barev (8bit + FRC)
Doba odezvy: 8 ms (G až G)
Povrchová úprava: 1 %
Provozní doba (hodiny / dny): 16/7
Portrét / Krajina: Ano ano
Mechanická specifikace
Barva rámečku: Popelavě modrá
Šířka rámečku: Vypnuto: 7,9/7,9/7,9/18,4 Zapnuto: 13,9/13,9/13,9/19,9
Hmotnost (hlava): 31,4 kg
Rozměry monitoru (Š × V × H): 1 678 x 964 x 59,9 mm
Rozměry kartonu (Š × V × H): 1 820 x 1 115 x 200 mm (vnější rozměr krabice)
Rukojeť: Ne
Standardní montážní rozhraní VESA™: 400 × 400 mm
Konektivita
Vstup: HDMI (3, HDCP 2.2 / 1.4), USB 2.0 typu A (2)
Výstup: Zvuk
Externí kontrola: Vstup/výstup RS232C (4pinový telefonní konektor), RJ45 (LAN) vstup
Podmínky prostředí
Provozní teplota: 0 °C až 40 °C (Portrét: 0 °C až 35 °C)
Provoz Vlhkost: 10 % až 80 %
Napájení
Zdroj napájení: AC 100-240V~, 50/60Hz
Typ napájení: Vestavěné napájení
Spotřeba energie: Typ/Max. 155 W / 220 W
BTU (britská tepelná jednotka): 529 BTU/hod (typ), 751 BTU/hod (max.)
Osvědčení
Bezpečnost: CB
EMC: FCC třída "A" / CE
ErP: Ano (OldErP pro Jordánsko)
Softwarová kompatibilita
CMS SuperSign: Ano
Ovládání SuperSign / Control+: Ano
SuperSign WB: Ano
Editor médií SuperSign: Ano
LG ConnectedCare: Ano
Promota: Ano (není k dispozici pro EU/SNS)
Reproduktor: Ano
Příslušenství
Základní: Dálkový ovladač (včetně baterie 2ea), napájecí kabel, kniha předpisů, telefon k D-Sub9 Gender, držák kabelu
Řešení bezdrátového sdílení obrazovky LG, LG One: Rychlé sdílení
LG One:Quick Share je bezdrátové řešení pro sdílení obrazovky dostupné prostřednictvím řady UL3J, přenosové jednotky USB a její aplikace. Obrazovku osobního počítače můžete jednoduše sdílet s displejem pomocí tlačítka USB dongle a vestavěné Wi-Fi a můžete upravit základní hodnoty nastavení (hlasitost, režim obrazu, automatický jas atd.) připojeného displeje bez dálkového ovládání. Režim Office Meeting Mode vám také pomůže zobrazit agendu, poznamenejte si před zahájením schůzky.
Vzdálené monitorování a ovládání
Toto webové monitorovací řešení je uživatelsky přívětivé a umožňuje uživateli být v klidu. Umožňuje uživateli mít plný přístup odkudkoli a kdykoli ze svého mobilního telefonu a počítače v prostředí dostupném po síti a zároveň mít přístup k aktuálním i minulým datům. Umožňuje uživateli monitorovat jednotku, provádět úpravy a ovládat jednotku na dálku v reálném čase.
Kompatibilní s AV Control Systems
Řada UL3J podporuje Crestron Connected pro vysokou kompatibilitu s profesionálními AV ovládacími prvky pro dosažení bezproblémové integrace a automatického ovládání, což zvyšuje efektivitu podnikového řízení.
Kompatibilní s videokonferenčním systémem
Pro efektivní vizuální jednání řada UL3J podporuje její kompatibilitu s řešeními Cisco, která nabízí výkonné a integrované ovládání pro chytřejší videokonference.
Bezdrátový přístupový bod
Řada UL3J funguje jako virtuální router, který může být bezdrátovým přístupovým bodem pro mobilní zařízení.
Vynikající kvalita obrazu s rozlišením Ultra HD
Díky rozlišení UHD jsou barvy a detaily obsahu živé a realistické. Navíc široký pozorovací úhel použitý s IPS panelem poskytuje jasný obsah.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.