LG 86" signage 86UL3J UHD, 330nits, 16h, WebOS 6.0
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LG 86" Signage 86UL3J
Obrazovka: 86", IPS panel, UHD rozlišení (3840x2160).
Jas: 330 nitů.
Kontrast: Dynamický 1 000 000 : 1, standardní 1 200 : 1.
Barevný gamut: DCI 80%.
Pozorovací úhel: 178 x 178.
Technické specifikace
Barevná hloubka: Pokročilý 8bit, 1,07 miliardy barev.
Doba odezvy: 5 ms (G až G).
Povrchová úprava: 3%.
Provozní doba: 16 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Rámeček: Popelavě modrý, šířka vypnuto 6,9/6,9/6,9/18,4, zapnuto 15,9/15,9/15,9/19,9.
Design a rozměry
Hmotnost: 45,2 kg.
Rozměry monitoru: 1 927 x 1 104 x 59,9 mm.
Rozměry kartonu: 2 115 x 1 215 x 228 mm.
Montážní rozhraní: VESA 600 x 400 mm.
Konektivita
Vstupy: HDMI (3, HDCP 2.2 / 1.4), USB 2.0 typu A (2).
Výstup: Zvuk.
Externí kontrola: RS232C vstup/výstup, RJ45 LAN vstup.
Podmínky použití
Provozní teplota: 0 °C až 40 °C.
Provozní vlhkost: 10 % až 80 %.
Napájení
Zdroj: AC 100-240V~, 50/60Hz.
Spotřeba: Typická 220 W, maximální 300 W.
Softwarová kompatibilita
SuperSign CMS, Control+, WB, Media Editor, LG ConnectedCare, Promota (není dostupné pro EU/SNS).
Zvuk: Vestavěné reproduktory.
Příslušenství
- Dálkový ovladač (včetně 2 baterií)
- Napájecí kabel
- Kniha předpisů
- Telefon k D-Sub9 Gender
- Držák kabelu
Vzdálené monitorování a ovládání
Plný přístup odkudkoli a kdykoli z mobilního telefonu a počítače.
Kompatibilita s AV Control Systems
Podpora Crestron Connected pro vysokou kompatibilitu s profesionálními AV ovládacími prvky.
Kompatibilita s videokonferenčním systémem
Podpora řešení Cisco pro efektivní vizuální jednání.
Bezdrátový přístupový bod
Funguje jako virtuální router pro mobilní zařízení.
Vynikající kvalita obrazu s rozlišením Ultra HD
Barvy a detaily obsahu jsou živé a realistické.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.