Logitech Headset H650e
1 594 Kč
1 317 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Headset H650e
Profesionální kvalita zvuku
Sofistikovaná náhlavní souprava pro vytížené profesionály.
Čistý zvuk s funkcemi akustického potlačení ozvěny a předsunutým mikrofonem s potlačením šumu.
Praktická a stylová
Detaily, které odlišují Logitech H650e Headset. Intuitivní ovládací prvky pro regulaci hlasitosti, LED indikátor stavu hovoru.
Kvalitní zvuk pro firmy
Profesionální náhlavní souprava s digitálním zpracováním signálu, potlačením akustické ozvěny, širokopásmovým zvukem, dynamickým ekvalizérem a mikrofonem s potlačením šumu.
Vyvinuto pro firmy
Certifikováno pro konferenční software, jako je Skype for Business a Cisco Jabber™. Plochý kabel odolný proti zapletení pro snadné připojení k počítači Mac nebo PC.
Intuitivní ovládací prvky
Tlačítka pro příjem/ukončení hovoru, zvýšení/snížení hlasitosti a ztlumení. Strategické umístění tlačítka pro zvýšení hlasitosti pro snadné ovládání.
Bezpečný poslech
Zvuková ochrana Logitech chrání před zvukem hlasitějším než 115 dBA.
Optimalizováno pro hlas a hudbu
Dynamický ekvalizér automaticky přepíná mezi hlasovým a hudebním režimem.
Technické specifikace
- Výška x šířka x hloubka: 165 mm x 174 mm x 50 mm
- Hmotnost: 120 g (stereo), 93 g (mono)
- Systémové požadavky: Windows Vista nebo vyšší, macOS 10.7 nebo vyšší, Linux, Jeden port USB 2.0
Kompatibilita aplikací
Certifikováno pro Skype for Business a kompatibilní s většinou rozšířených služeb, mimo jiné Zoom, BlueJeans, Google Hangouts Pro, Cisco a dalšími.
Mikrofon a reproduktory
- Typ: obousměrný ECM
- Frekvenční rozsah: 100 Hz–10 kHz
- Citlivost: -45 dB +/-3 dB
- Zkreslení: <10 % @ 1 kHz, vstup 15 dBPa (MRP)
- Provozní napětí: 1,4–5,0 V DC
- Frekvenční rozsah: 50 Hz–10 kHz (difúzní pole)
- Citlivost: 90 dB ±3 dB při 1 kHz, vstup 0,56 V/10 mm volné pole
- Zkreslení: <4 % @ 1 kHz, 0 dBm0, 1 kHz
Obsah balení
- Logitech H650e Headset
- Cestovní taška
- Příručka rychlého spuštění a informace o záruce
Záruka
Dvouletá omezená záruka na hardware.
Číslo produktu
Číslo produktu: 981-000519
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.