Logitech sluchátka s mikrofonem UC Zone Wireless Headset, EMEA, Graphite
5 170 Kč
4 272 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech UC Zone Wireless Headset
EMEA, Graphite
Dimenze a hmotnost
Sluchátka: 174.7 mm x 176.7 mm x 70.7 mm, 180.8 g
Náušníky: 70.7 mm x 70.7 mm x 16.4 mm
Bezdrátový přijímač
21.5 mm x 13.6 mm x 6 mm
Adaptér USB-C
25.1 mm x 16.5 mm x 5.3 mm
*Kompatibilní pouze s Logitech Zone Wireless Bluetooth Receiver.
Bezdrátový přijímač Plus
35.5 mm x 16.2 mm x 5.3 mm
Systémové požadavky
Kompatibilní s běžnými aplikacemi pro volání na téměř všech platformách a operačních systémech.
Funguje s počítačem s Windows, Mac nebo Chrome™ prostřednictvím USB-C, USB-A, Bluetooth a zařízeními s Bluetooth iOS nebo Android.
Technické specifikace
Mikrofon
- Typ: Omni-directional dual MEMS mic array
- Frekvenční odezva: 85~20kHz @-3dB (ECM mic freq resp)
Reproduktory
- Frekvenční odezva (hudba): 30~13kHz @ -10dB
- Frekvenční odezva (hovor): 100~8kHz per TIA920
Audio v souladu s EN 50332
Baterie
Vestavěná baterie (Lithium ion)
Doba provozu (hovor): 14 hodin (ANC zapnuto), 15 hodin (ANC vypnuto)
Doba provozu (poslech): 14 hodin (ANC zapnuto), 16 hodin (ANC vypnuto)
Nabíjení
Podpora bezdrátového nabíjení Qi
USB-A na USB-C nabíjecí kabel: 130 cm
Bezdrátové připojení
Verze Bluetooth: 5.0
Dosah: Až 30 m (otevřený prostor)
Balení obsahuje
- Bezdrátová sluchátka
- USB-A přijímač
- USB-C adaptér
- Nabíjecí kabel
- Cestovní taška
- Dokumentace
Záruka
Omezená záruka na hardware na 2 roky
Číslo dílu
UC Zone Wireless: PN: 981-000914
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.