Logitech Wireless Mouse MX Anywhere 3 for Mac, Pale Grey
2 323 Kč
1 870 Kč
1 545 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech MX Anywhere 3 pre Mac - Bledošedá
S aplikáciou MX Anywhere 3 pre Mac, ktorá je navrhnutá na bezproblémovú prácu na Macu a iPade, využijete svoj Mac ešte viac. MX Anywhere 3 pre Mac je dokonalá myš pre tvorcov na cestách - či už pracujete v domácej kancelárii, kaviarni, alebo dokonca v letiskovej hale.
- Znovuobjavené rolovacie koliesko
- Pohodlie na každom mieste
- Sledovanie kdekoľvek - dokonca aj na skle
- Nabíjanie z USB-C na USB-C
- Moderný dizajn, prémiové materiály
- Prietok s podporou
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
technológia senzorov | Vysoká presnosť v tmavom poli |
Nominálna hodnota | 1000 DPI |
DPI (minimálna a maximálna hodnota) | 200 - 4000 DPI |
Batéria | Nabíjateľná batéria Li-Po (500 mAh) |
životnosť batérie | Až 70 dní na jedno plné nabitie. Získajte tri hodiny používania na jedno minútové rýchle nabitie |
Počet tlačidiel | 6 tlačidiel (ľavé/pravé kliknutie, späť/dopredu, posun režimu kolieska, stredné kliknutie) |
Koliesko na posúvanie | Áno, s automatickým radením |
horizontálne posúvanie | Áno, podržaním bočného tlačidla pri otáčaní kolieska |
Bezdrôtová prevádzková vzdialenosť | 10 m |
Voliteľný softvér | Možnosti Logitech a Logitech Flow |
rozmery (V x Š x H) | 34.4 x 65 x 100.5 mm |
hmotnosť | 99 g |
obsah balenia | - Myš - Kábel na dobíjanie (USB-C na USB-C) - Používateľská dokumentácia |
informácie o záruke | 2-ročná obmedzená záruka na hardvér |
Systémové požiadavky | |
Bluetooth | - Potrebné: technológia Bluetooth low energy - macOS 10.15 alebo novšie - iPadOS 13.4 alebo novšie |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.