LYNX Challenger Ryzen 7 5700X 16GB 1T SSD NVMe RTX 4070 12G W11 Home
33 923 Kč
33 760 Kč
27 901 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LYNX Challenger Ryzen 7 5700X
Herní PC připravené na vaše výzvy.
Zvládejte onlinovky s vysokým FPS a herní pecky s vysokými detaily bez lagů na počítači v atraktivním designu.
Sestava stvořená i pro řadu dalších činností, užijte si naplno multimediální zábavu, pracujte a studujte bez problémů.
Přehled specifikace
- Základní deska Asus B550M-A WIFI II
- Procesor AMD Ryzen 7 5700X
- Chladič Endorfy Fera 5
- Grafická karta Asus RTX 4070 Ventus 12G OC
- Paměti RAM Kingston FURY Beast 16 GB (dva 8 GB moduly)
- Uložiště SSD Kingston NVMe s kapacitou 1 TB
- Zdroj Gigabyte P650B 650W
- Skříň Endorfy Signum 300
- Operační systém Windows 11 Home
Klíčové vlastnosti sestavy
Deska s čipovou sadou B550 osazená 8jádrovým procesorem AMD Ryzen 7 5700X, který disponuje technologií HyperThreading pro plynulejší multitasking, pracující na frekvenci 3.4 GHz, nebo až 4.6 GHz s technologií turbo.
Paměti RAM značky Kingston jsou pro sestavy LYNX standardem, v této sestavě se jedná o paměti s kapacitou 16 GB DDR4 (2x 8 GB).
Plynulý obrazový výstup je zajištěný grafickou kartou NVIDIA GeForce RTX 4070, která disponuje 12GB paměti GDDR6.
V této sestavě nebrzdí ani uložiště je zde SSD disk 1 TB M.2 PCIe NVMe pro veškerá potřebná data a software.
Dostatečné napájení zajištuje 650W zdroj. Sestava je dodávaná včetně nového operačního systému Windows 11 Home.
Záruka
S novou sestavou LYNX dostaneš i nadstandardní záruku prodlouženou na 3 roky. Za své sestavy ručíme a každá závada, která není zapříčiněna tebou a objeví se v prvních 3 letech je záruční.
Prodloužená záruka není nijak zpoplatněna. Servis ti případně vyřeší našich více než 100 servisních středisek nebo můžeš o servis požádat svého prodejce. Oprava je obvykle vyřízena do 5 pracovních dní.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.