LYNX Pokladní systém 15" s Conto Mini Windows 10
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Řešení pokladny Lynx
Pokud si objednáte pokladní systém LYNX, získáte ucelené řešení, pro které budete potřebovat již jen zástrčku do elektřiny a připojení k internetu. Ať již zvolíte jakýkoliv konkrétní model, jeho součástí je vždy pokladní software, kvalitní počítač LYNX s operačním systémem Windows 10, dvou-jádrovým procesorem Intel J1800 a rychlým SSD diskem o kapacitě 64 GB, dále pak dotykový monitor, který umožní dvojí nastavení sklonu monitoru a pokladní termotiskárnu Epson TM-T20II – 80 mm s řezačkou a praktický stojan na počítač. Celý systém je pasivně chlazen, takže o jeho běhu nebudete ani vědět.
Pokladní software Conto
Jedná se o vysoce moderní software personalizovatelný přímo na míru Vašemu podnikání. Systém splňuje podmínky vyžadované zákonem o elektronické evidenci tržeb – EET dle tzv. chorvatského modelu. Jádro systému tvoří robustní a moderní SQL databáze, která operuje s daty a umožňuje sdílení informací a propojení na další software s vestavěnou podporou formátu XML. Software je vyvíjen týmem špičkových programátorů, pod neustálým dohledem zkušených odborníku v oboru pokladen a systémů. Systém si stačí zakoupit pouze jednou a získáváte tak licenci na dobu neurčitou. Neplatíte tedy žádné měsíční poplatky za provoz systému.
Conto Mini
Moderní, výkonný pokladní software Conto Mini pro restaurace a obchody, připravený pro evidenci tržeb (EET). Systém je určen pro malé obchody, kiosky a stánky, které vyžadují pouze jednoduchou a rychlou obsluhu, bez rozšiřujících funkcí a modulů.
Conto Mini nabízí funkce jako snadné vyhledávání položek (Fulltext), průvodce platbou pro snadné rozúčtování nebo platby v cizích měnách. Systém je omezen na 100 položek a 20 skupin zboží (lze kdykoli a velmi jednoduše rozšířit). Zároveň lze připojit další zařízení – tiskárny objednávek do kuchyně, zákaznický displej, čtečku zákaznických karet, obchodní váhy, skenery a další. Další moduly a rozšíření lze dokoupit. Conto Mini obsahuje následující moduly:
- Základní obchodní funkce
- Průvodce platbou pro snadné rozúčtování
- Elektronická evidence tržeb
- Platby v cizích měnách
Profesionální, rychlý, snadný
Už v základním nastavení můžete účtovat dle skupin DPH a nemusíte nic nastavovat. Tisk účtenky pak trvá jen malou chvíli. Vše je profesionální, rychlé a snadné.
Variabilita
LYNX pokladní systém můžete rozšířit o mnoho dalších periferií, jako jsou tiskárny objednávek do kuchyně, zákaznický displej, čtečku zákaznických karet, obchodní váhy, skenery a další. Další moduly a rozšíření lze dokoupit:
- Mobilní číšník– aplikace pro tablety
- XML export import – export a import Vašich dat ve formátu XML
- Statistika prodejů – Modul se statistickými funkcemi mapujícími Váš prodej
- Zákaznické slevy a plánování
- Hromadné operace – provádění skupinových operací
- Extra závěrky
- Platební terminál - rozšiřující software o přímé napojení na platební terminál.
- Rezervace stolů a pokojů - Systém lze rozšířit i o modul rezervací, kde se evidují rezervace pokojů i stolů. Tyto data pak mohou být přístupná z každé pokladny i z mobilního číšníka v tabletu.
- Sklad
- Síťová verze, externí sklad
Výkonný Hardware
Protože ve službách je rychlost obsluhy zákazníka klíčová, klade i LYNX velký důraz na plynulost a hlavně rychlost odezvy systému. Tomu napomáhá pasivně chlazený počítač LYNX s operačním systémem Windows 10 SSD disk 64GB, Intel Celerondual-core J1800, 4GB DDR3 RAM operační paměti, dotykový monitor ASUS LCD 15“ model VT168 s rozlišením HD Ready (1366 x 768) s dobrou čitelností ze všech pozorovacích úhlů. Spolu se stojanem pro monitor a počítač s dvěma možnostmi nastavení sklonu monitoru a pokladní tiskárna Epson TM-T20II – 80 mm termotiskárna s řezačkou budete plně vybaveni pro Vaše podnikání.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.