LYNX Pokladní systém 15" s Conto Standard Windows 10

- 13%

ilustrační foto

LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
LYNX Pokladní systém 15
Obj. číslo
3309015
OEM
309015
Výrobce
LYNX
Věrnostní body: 1150
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. Řešení pokladny Lynx 570099a

Řešení pokladny Lynx

Pokud si objednáte pokladní systém LYNX, získáte ucelené řešení, pro které budete potřebovat již jen zástrčku do elektřiny a připojení k internetu. Ať již zvolíte jakýkoliv konkrétní model, jeho součástí je vždy pokladní software, kvalitní počítač LYNX s operačním systémem Windows 10, dvou-jádrovým procesorem Intel J1800 a rychlým SSD diskem o kapacitě 64 GB, dále pak dotykový monitor,který umožní dvojí nastavení sklonu monitoru a pokladní termotiskárnu Epson TM-T20II – 80 mm s řezačkou a praktický stojan na počítač. Celý systém je pasivně chlazen, takže o jeho běhu nebudete ani vědět.

Obr. Pokladní software Conto 570099b

Pokladní software Conto

Jedná se o vysoce moderní software personalizovatelný přímo na míru Vašemu podnikání. Systém splňuje podmínky vyžadované zákonem o elektronické evidenci tržeb – EET dle tzv. chorvatského modelu. Jádro systému tvoří robustní a moderní SQL databáze, která operuje s daty a umožňuje sdílení informací a propojení na další software s vestavěnou podporou formátu XML. Software je vyvíjen týmem špičkových programátorů, pod neustálým dohledem zkušených odborníku v oboru pokladen a systémů. Systém si stačí zakoupit pouze jednou a získáváte tak licenci na dobu neurčitou. Neplatíte tedy žádné měsíční poplatky za provoz systému.

Obr. Conto Standard 570099c

Conto Standard

Moderní, výkonný pokladní software Conto Standard pro restaurace a obchody připravený pro evidenci tržeb (EET). Vhodný pro obchody a restaurace s více pokladními místy s možností vedení kusového skladu.
Systém nabízí důležité restaurační funkce jako objednávky do kuchyně, účtování na stoly, pokoje a zákazníky, převody stolů a položek, jednoduché rozúčtování stolů. Dále Conto Standard obsahuje také modul skladu a kalkulací. Zároveň lze připojit další zařízení – tiskárny objednávek do kuchyně, zákaznický displej, čtečku zákaznických karet, obchodní váhy, skenery a další. Další moduly a rozšíření lze dokoupit. Conto Standard obsahuje následující moduly:

  • Základní obchodní funkce
  • Elektronická evidence tržeb
  • Rozšířené obchodní funkce
  • Restaurační funkce
  • Kalkulace a sklad
  • Síťová verze, externí sklad
Obr. Všestranný software 570099d

Všestranný software

Systém nabízí důležité restaurační funkce jako operace se stoly, zákazníky, pokoje, napojení na externí sklad a síťový provoz umožňující přístup k informacím z více míst. S modulem kalkulací a skladu jste schopni vést evidenci skladu, inventury a kalkulace. Stav skladu také uvidíte online. Pokud využíváte skladový software, bude schopni se na něj připojit (platí pro Conto Sklad, QMP4 Gastro, Money S3,S4,S5, Pohoda a další).

Obr. Profesionální, rychlý, snadný 570099e

Profesionální, rychlý, snadný

Restauratéři jistě ocení možnost systému přednastavit si denní menu do hlavní nabídky a účtovat tak jedním dotykem. To výrazně šetří čas Váš i Vašich hostů.
Už v základním nastavení můžete účtovat dle skupin DPH a nemusíte nic nastavovat. Tisk účtenky pak trvá jen malou chvíli. Vše je profesionální, rychlé a snadné.

Obr. Platby z několika míst 570099f

Jednoduché rozúčtování – průvodce platbou

S pokladním systémem LYNX s Conto Standard si nevytváříte v podnikání chaos, naopak veškeré transakce se přijímají v pořádku a jsou spolehlivě utříděny. Systém umožní jednoduchým způsobem rozdělit jeden účet na jednotlivé zákazníky a navíc umožňuje také kombinované platby na jednom účtu. Lehce tak zvládnete i „zapeklitou“ operaci, jako je přesouvání hostů mezi stoly.Nejsou mu ani cizí rozdílné způsoby platby jako je platba stravenkami, kartou, šekem, v hotovosti, kreditem nebo cizí měnou (EUR, USD, apod.).

Obr. Variabilita 570099g

Variabilita

LYNX pokladní systém můžete rozšířit o mnoho dalších periferií, jako jsou tiskárny objednávek do kuchyně, zákaznický displej, čtečku zákaznických karet, obchodní váhy, skenery a další. Další moduly a rozšíření lze dokoupit:

  • Mobilní číšník– aplikace pro tablety
  • XML export import – export a import Vašich dat ve formátu XML
  • Statistika prodejů – Modul se statistickými funkcemi mapujícími Váš prodej
  • Zákaznické slevy a plánování
  • Hromadné operace – provádění skupinových operací
  • Extra závěrky
  • Platební terminál - rozšiřující software o přímé napojení na platební terminál.
  • Rezervace stolů a pokojů - Systém lze rozšířit i o modul rezervací, kde se evidují rezervace pokojů i stolů. Tyto data pak mohou být přístupná z každé pokladny i z mobilního číšníka v tabletu.
Obr. Výkonný Hardware 570099h

Výkonný Hardware

Protože ve službách je rychlost obsluhy zákazníka klíčová, klade i LYNX velký důraz na plynulost a hlavně rychlost odezvy systému. Tomu napomáhá pasivně chlazený počítač LYNX s operačním systémem Windows 10 SSD disk 64GB, Intel Celerondual-core J1800, 4GB DDR3 RAM operační paměti, dotykový monitor ASUS LCD 15“ model VT168 s rozlišením HD Ready (1366 x 768) s dobrou čitelností ze všech pozorovacích úhlů. Spolu se stojanem pro monitor a počítač s dvěma možnostmi nastavení sklonu monitoru a pokladní tiskárna Epson TM-T20II – 80 mm termotiskárna s řezačkou budete plně vybaveni pro Vaše podnikání.

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Ovládání pokladny
Velikost obrazovky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29047 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.