MANHATTAN kabel In-wall CL3 High Speed HDMI s Ethernetem, HEC, ARC, 3D, 4K, stíněný, 10m, Black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MANHATTAN kabel In-wall CL3 High Speed HDMI s Ethernetem
MANHATTAN In-wall CL3 High Speed HDMI kabel je vysoce kvalitní kabel, který poskytuje nejvyšší možné rozlišení 4K x 2K. S touto kabeláží získáte vynikající zvuk a obraz v jednom kablu.
Vlastnosti kabelu
- Podpora HDMI Ethernet kanálu, Audio Return kanálu, 3D videa, 4K@60Hz displeje a hluboké barvy
- CL3 hodnocení pro instalace HDMI v zdi chrání před potenciálními požárními riziky
- 4K, UHD rozlišení podporuje video rozlišení 4 krát 1080p; až do 1080p rozlišení v 3D a hlubokou barvu
- ARC umožňuje přenos zvuku TV přes váš audio systém; není potřeba další audio kabel
- Vysokorychlostní Ethernet, obousměrné sítě až do 100 Mbps
- Až 18 Gbps při 600 MHz šířce pásma
- Moderní kabely připraví vaše HDMI projekty v domácnosti nebo kanceláři na budoucnost
- Shoda se specifikacemi High Speed HDMI s Ethernetem
- Dvojitě stíněné pro snížení EMI a dalších zdrojů rušení
- Kompatibilní s jakýmkoli HDMI zařízením, jako jsou Blu-ray, herní konzole, sterea, PC a další
Specifikace:
Standardy a certifikace:
- CL3
- CM
- UL 20276
- ISO 9002
Obecné:
- Šířka pásma: 18 Gbps při 600 MHz
- Podpora HEC
- Splňuje nebo překračuje stávající HDMI standardy
- Délka: 10 m
Konektory:
- (2) HDMI 19-pin mužské
- Zlaté kontakty
- Vstřikovaný PVC bot
- Vestavěná úleva od napětí
Kabel:
- 30 AWG kabel
- Dvojitě stíněný
- Proudové hodnocení: 0.5 A DC
- Napětí odolnost: 300 V DC
- Odolnost izolace: 10 MOhms
- Vodivý odpor: 5 Ohms
- Termoplastické pouzdro
V balení: In-wall CL3 High Speed HDMI kabel s Ethernet kanálem
Životní záruka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.