MANHATTAN stolní držák pro 2xLCD, 13" až 32", černý
1 138 Kč
941 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MANHATTAN stolní držák pro 2xLCD, 13" až 32", černý
EAN produktu: 766623461528
Popis
MANHATTAN stolní držák pro dva monitory je ideálním řešením pro zvýšení pracovního prostoru a zlepšení viditelnosti.
Vlastnosti
- Udrží dva 13" až 32" LCD monitory až do hmotnosti 8 kg
- Poskytuje zvýšený pracovní prostor
- Minimalizuje nepořádek na pracovním stole
- Výškově nastavitelný
- Otáčení o ±180° a náklon o ±45°
Konstrukce
Držák je vyroben z odolné oceli a je vybaven těžkou svorkou pro rychlou a jednoduchou montáž.
- Není potřeba vrtání
- Odnímatelné VESA desky pro rychlejší a jednodušší upevnění monitoru
Použití
Ideální pro kanceláře, studia, IT sítě a bezpečnostní aplikace.
Montáž
Jednoduchá instalace na jakýkoliv stůl nebo jiný povrch.
Záruka
Držák je dodáván s doživotní zárukou.
Specifikace
- Vhodný pro monitory s rozměry 75 x 75 mm / 100 x 100 mm kompatibilní s VESA
- Hmotnost monitora: do 8 kg každý
- Instaluje se na vodorovné povrchy od 10 do 85 mm hrubý
- Výška (tyč): 443 mm
- Délka ramena (polomer): 399 mm
- Šířka ramena (rozšířená): 798 mm
Obsah balení
- Univerzální držák na dva monitory s dvojitými výkyvnými rameny
- Spony na vedení kabelů a krytky obložení
- C-svorka se šroubem s palcem
- Montážní a montážní šrouby monitora
- Instalační hardware s návodem a šestihranným nástrojem
Hmotnost: 4.32 kg
Rozměry: 76 (D) x 798 (Š) x 548 (V) [mm]
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.