MQ 30 WH PŘÍSLUŠENSTVÍ K MIXÉRU BRAUN
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Příslušenství k mixéru Braun MQ 30 WH
Objem: 500 ml
Mytí: Vhodné do myčky
Kompatibilita: Braun Multiquick 5, Braun Multiquick 7
Detailní popis
Představujeme vám Braun MultiQuick System. Mixuje, seká, drtí, šlehá, krájí, strouhá, hněte, pasíruje, mele, připraví hranolky i nudličky. Nabízí pestrou nabídku příslušenství EasyClick, které je součástí konkrétního modelu nebo si jej můžete dodatečně zakoupit.
Systém EasyClick
Pro snadnou výměnu příslušenství. Bezpečné bez BPA. Vhodné do myčky. Pestrá nabídka příslušenství. Kompatibilita s vybranými tyčovými mixéry Braun MultiQuick.
Praktický sekáček 500ml
Tento sekací nástavec využijete ať už krájíte cibuli a nechcete aby vám slzely oči, nebo sekáte bylinky, tvrdý sýr, ořechy či sušené ovoce. Nádoba má objem 500 ml, a tak s ní hravě zvládnete i přípravu směsí a pokrmů pro více lidí. Čím náročnější úkol, tím více se vám bude tento nástavec líbit.
Systém EasyClick pro snadnou výměnu příslušenství
Jednotlivé příslušenství tyčového mixéru lze velice snadno odebírat a měnit díky systému EasyClick. Pouhým jedním kliknutím změníte váš tyčový mixér na ruční šlehač, stolní mixér, mlýnek na koření, sekáček nebo pasírovač.
Bezpečné i pro vaše nejmenší
Všechny částí, které přichází do kontaktu s jídlem jsou bez BPA. Použití příslušenství Braun je tak bezpečné i pro vaše nejmenší.
Pohodlné mytí v myčce na nádobí
Jednotlivé části příslušenství lze pohodlně rozebrat na jednotlivé díly a umýt je pod tekoucí vodou nebo v myčce na nádobí.
Kompatibilita s tyčovými mixéry Braun se systémem EasyClick
Toto příslušenství je kompatibilní s tyčovými mixéry značky Braun řady MultiQuick 3, MultiQuick 3 Vario, MultiQuick 5, MultiQuick 5 Vario, starší generací MultiQuick 7 a bezdrátovou řadou MultiQuick 9 se systémem EasyClick.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.