MSI VGA NVIDIA GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G, 24G GDDR6X, 3xDP, 1xHDMI
56 241 Kč
53 415 Kč
44 144 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MSI VGA NVIDIA GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G
EAN produktu: 4711377019224
Ultimátní GeForce GPU
NVIDIA GeForce RTX 4090 přináší obrovský skok výkonu, efektivity a grafiky řízené AI.
Podrobné virtuální světy
Zažijte ultra-vysoký výkon hraní a neuvěřitelně detailní virtuální světy s ray tracingem.
Nejvyšší zážitek pro hráče a tvůrce
24 GB paměti G6X vám poskytne nejvyšší zážitek pro hráče a tvůrce.
Paměť a rychlost
- Boost Clock / Memory Speed: TBD MHz / 21 Gbps
- 24GB GDDR6X
Výstupy
- DisplayPort x 3 (v1.4a)
- HDMI™ x 1 (Podporuje 4K@120Hz HDR, 8K@60Hz HDR)
Prémiový kovový zadní panel
Poskytuje vizuálně atraktivní dokončení karty a zároveň ji zpevňuje.
TORX FAN 5.0
Větrákové lopatky spojené prstencovými oblouky stabilizují a udržují vysoký tlak vzduchu.
Instalace je rychlá a snadná
Uzavřené chladicí řešení nevyžaduje žádnou další údržbu nebo montáž.
MSI Center
Exkluzivní software MSI Center umožňuje monitorovat, upravovat a optimalizovat produkty MSI v reálném čase.
Specifikace
- Model: GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G
- GPU: NVIDIA GeForce RTX 4090
- Interface: PCI Express Gen 4
- Core Clocks: Boost: TBD MHz
- CUDA Cores: 16384 Units
- Memory Speed: 21 Gbps
- Memory: 24GB GDDR6X
- Memory Bus: 384-bIt
- Power Consumption: TBD
- Power Connectors: 16-pin x 1
- Recommended PSU: 850W
- Card Dimension (mm): Card: 280 x 140 x 43 mmradiator + fan: 274 x 121 x 55 mmTube length: L470 ± 10 x D11.2 mm
- Weight (Card / Package): 2353 g / 3837 g
- DirectX Version Support: 12 Ultimate
- OpenGL Version Support: 4.6
- Maximum Displays: 4
- G-Sync Technology: Y
- Digital Maximum Resolution: 7680x4320
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.