Nafukovací boxovací pytel pro děti 35x120 cm

AKCE
- 3%
TÝDNE

ilustrační foto

Nafukovací boxovací pytel pro děti 35x120 cm
Obj. číslo
8D-355
Věrnostní body: 18
0 hodnocení
AKCE TÝDNEAKCE TÝDNEAKCE TÝDNE
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Vaše dítě si rádo hraje na zahradě NAFUKOVACÍ BOXOVACÍ PYTEL je perfektním řešením pro skvělou zábavu.

    • voda nalitá do základny zajišťuje stabilitu při nárazech
    • velmi odolný vyrobený z kvalitního PVC materiálu
    • dobré tlumení nárazů zajišťuje bezpečné používání
      • speciální oddělená přihrádka na vodu Vám umožní hrát s váhou dna nebo bez něj
      • veselé barvy a grafika osloví každého malého boxera

    Kvalitní materiál, ze kterého je vyroben neztrácí barevnost vlivem slunečního záření, tlumí nárazy a je vhodný pro děti od 3 let. Když je základna naplněna vodou, její stabilita se zvyšuje. Je třeba si uvědomit, že vak je pod vlivem nárazů mírně vyfouknutý, poté by měl být nafouknut.

    Sun Club je renomovaná značka Jilong, která navrhuje plastové výrobky pro vodní rekreaci pro děti. Výrobky této značky mají mnoho certifikátů jako ITS, TUV, SGS a splňují normy EN71 (CE certifikáty).

    Parametry:

      • Rozměry nenafouknutého vaku cca: 35 x 120 cm (Š x V)
      • Rozměry nafouknutého vaku: 23 - 36 x 123 cm (Š x V)
      • Rozměry balení (barevný box): 27,5 x 15,5 x 5 cm (Š x V x H)
      • Počet ventilů: 2 ks (1 pro vodní komoru, 1 pro nafukovací komoru)
      • Počet komor: 2 ks (1 na vodu, 1 na nafukování)
      • Čistá hmotnost cca .: 0,310 kg
      • Hrubá hmotnost cca: 0,417 kg
      • Materiál: PVC o tloušťce 0,19 mm
      • Barva: stříbrná, černá, červená, bílá
      • Nastavitelné spojovací prvky: Ano, 2 ks.
      • Opravná sada: Ano, záplata
      • Určení: Pro děti od 3 let
      • CE certifikováno: Ano
      • Značka: Sun Club

    Poznámka: uvedené barvy je třeba považovat za orientační, mohou se lišit od skutečných z důvodu odlišného nastavení monitorů a procesu zpracování fotografií.

    Poznámka: v souvislosti se Směrnicí o hračkách 2009/48 / ES a platnými normami a nejnovějšími požadavky bychom Vás rádi informovali, že všechna varování jsou umístěna přímo na výrobku a mohou jej do značné míry zakrývat.

    Poznámka: Uvedené rozměry se mohou lišit od uvedených v závislosti na stupni nafouknutí.

     

    Parametry

    Druh zboží

    Poradna

    Nejčastější dotazy

    Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

    Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

    Je možné zboží vyzvednout osobně?

    Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

    Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

    Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

    Mohu zaplatit přepravci kartou?

    Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

    Co jsou to věrnostní body?

    Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

    Musím se při nákupu registrovat?

    Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

    Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

    Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

    Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

    Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

    Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

    Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

    Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

    Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

    Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

    Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

    Co znamená platba online platební kartou?

    Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

    Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

    Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

    U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

    Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

    Rádce
    pro výběr
    Výdejní místa. Až 27999 odběrných míst.
    Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
    U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
    Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

    Zákazníci nás chválí

    94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.