Neno Lui chůvička
1 792 Kč
1 692 Kč
1 398 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Neno Lui - elektronická chůva
Chůva s Wi-Fi a aplikací Tuya
Neno Lui vám umožní sledovat vaše dítě i mimo domov.
Pro více zařízení
Aplikace umožňuje ovládat více zařízení současně.
Atraktivní design
Neno Lui má tvar medvídka a pastelové zelené pouzdro.
Noční lampička
Chůva je vybavena lampičkou pro pohodlné usínání.
Teplotní senzor
Zobrazuje teplotu v pokojíčku vašeho miminka.
Fotografie a videa
Umožňuje fotit a nahrávat obrázky až do 32G.
Ukolébavky a bílý šum
Neno Lui hraje ukolébavky a bílý šum pro klidný spánek.
Flexibilní držák
Chůvičku můžete připevnit na vhodné místo.
Minimalistický vzhled
Pouzdro můžete sundat a užít si webovou kameru.
Obousměrná hlasová komunikace
Uslyšíte a můžete mluvit s vaším miminkem.
Detektor pohybu
Zaznamená otřesy a okamžitě vás upozorní.
Noční režim
Pozorujte své dítě i v naprosté tmě až do vzdálenosti 5 m.
Technické specifikace
- Resolution: 1080P (1920 × 1080)
- Mobile application: TuyaSmart
- Frames per second: 1920 × 1080 15fps, 640 × 360 15fps
- Viewing angle: 100 °
- Codec: H.264
- Power supply: microUSB, 5V 1A
- Lens type: F3.6mm, F2.2
- Wi-Fi: 802.11 b / g / n, 2.4GHz
- Night mode: 3 hidden IR LEDs
- Working temperature: -10 - 50 ° C
- MicroSD card support: max 32GB
- Weight: 76g (camera), 189g (camera in a silicone case)
- Dimensions: 65x65x55mm (camera), 120x80x50mm (case)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.