NHL 23 hra XSX EA
1 949 Kč
736 Kč
608 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Hra pro Xbox Series X
EA NHL 23
Krabicová verze
Žánr sportovní
Multiplayer Online, lokální sdílená/rozdělená obrazovka
Max. počet hráčů na lokální obrazovce 4
PEGI 12
Textová lokalizace CS / EN
Zvuková lokalizace EN
Svolejte přátele, vyrazte na led a zapište se dějin v NHL 23!
NHL 23 se hraje společně lépe i díky hokejistkám ve FUT a vytváření zápasů napříč platformami (v rámci budoucí aktualizace) – vůbec poprvé se v NHL 23, v rámci jedné z aktualizací koncem roku, objeví funkce vytváření hry napříč platformami a hráči na konzolích stejné generace se budou moct vzájemně utkávat v režimech Ultimate Team a World of Chel!
Získejte na jednu soupisku ty nejlepší hráče a hráčky světa zásluhou novinky v podobě smíšených ženských a mužských týmů v HUT.
V rámci aktualizace po vydání hry získají hráči HUT a WOC možnost vytváření hry napříč platformami stejné generace, což rozšíří počet hráčů, zkrátí čekání na zápasy a nabídne více týmů, s nimiž budou moct měřit síly.
nově můžete ohromit diváky více než 500 novými animacemi nazvanými Pohyb puku na poslední chvíli, které vám pomohou kontrolovat vývoj hry po jakémkoli kontaktu – od přihrávek při klopýtnutí až po instinktivní střely z úrovně ledu.
Přepracované strategické systémy vám navíc umožní snadno plánovat akce a vylaďovat vaše schopnosti tvůrce hry.
Tak se domluvte s přáteli a vyzkoušejte dosud nejdynamičtější, nejpropojenější a vizuálně nejbohatší verzi Chel.
PŘENESENÍ OBSAHU
Hráči, kteří začnou hrát NHL 23 na systému PlayStation4 nebo konzoli Xbox One budou mít možnost převést hodnotu svého týmu v HUT a postup do verze pro PlayStation 5 nebo Xbox Series X|S podle toho, kterou z platforem nové generace vlastní. Přenesení obsahu znamená, že v rámci NHL 23:
- Mohou uživatelé ochránit 20 hráčských předmětů + trenéra na své aktuální soupisce a převést je na novou konzoli.
- Po přesunu obsahu ze systému PlayStation 4 na PlayStation 5 nebo konzole Xbox One na Xbox Series X|S bude obsah z platformy starší generace z bezpečnostních důvodů převeden na neobchodovatelný.
- Všechny mince a předměty zbývající ve vaší sbírce obdržíte na svůj účet na platformě nové generace v obdobné hodnotě ve formě obchodovatelných balíčků.
Toto jednorázové přenesení obsahu bude k dostupné s aktualizaci, která vyjde 8. listopadu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.