NZXT vodní chladič Kraken 240 ELITE RGB / 2x120mm RGB fan / 4-pin PWM / LCD disp. / 6 let
7 220 Kč
6 341 Kč
5 241 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NZXT Kraken 240 ELITE RGB - Vodní chladič
Model: NZXT Kraken 240 ELITE RGB
EAN: 5056547202259
Popis produktu
NZXT Kraken 240 ELITE RGB je vodní chladič vybavený širokoúhlým LCD displejem o průměru 2,36”. Tento LCD displej s rozlišením 640 x 640 a obnovovací frekvencí 60 Hz poskytuje ostrý obraz z jakéhokoli úhlu pohledu.
Displej
Displej NZXT Kraken 240 ELITE RGB podporuje zobrazení vlastních obrázků, animovaných GIFů a informací o CAM systému s nastavitelnou orientací.
Výkonné čerpadlo
Čerpadlo Asetek poskytuje optimální chlazení a tichý chod až 2 800 ot./min.
Ventilátory a ovladač
Chladič obsahuje statické tlakové ventilátory F140P/F120P, RGB ovladač a USB Y-kabel.
Instalace a ovládání
Jediný přerušovací kabel zjednodušuje instalaci. Gumové hadice jsou vyztuženy nylonovými opletenými manžetami, aby se zabránilo úniku. Ovládejte vlastní obsah obrazovky, rychlost čerpadla a křivky ventilátoru s nulovou hlučností pomocí NZXT CAM.
Specifikace
- Displej: 24bitový LCD displej se skutečnými barvami, rozlišení 640 x 640 px
- Vodní blok: Rozměr 81.9 x 81.9 x 59.5 mm, materiál bloku (deska CPU): Měď
- Čerpadlo: Rychlost motoru: 800 – 2,800 ± 300 RPM
- Chladič: Rozměr radiátoru: 123 x 275 x 30 mm, materiál radiátoru: Hliník, délka trubky: 400mm
- RGB Ovladač: Rozměry 63,2 x 53,2 x 12,8 mm, hmotnost 52,8g, 3 kanály RGB osvětlení, NZXT RGB kanálový výstupní počet LED Až 40 LED na kanál a až 120 LED dohromady celkem pro celkem 3 kanály
- Ventilátor: Velikost 120 mm, rychlost: 500 - 1,500 ± 300RPM, statický tlak: 0.14 - 1.35 mm-H2O, proud vzduchu: 17.48 - 52.44 CFM, hluk: 22 - 33 dBA
- Kompatibilita: Intel LGA 1700 & 1200/115X, AMD AM5, AM4, sTRX4*, TR4* (*Držák Threadripper není součástí balení)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.