Optoma projektor ML1050ST+ (DLP, LED, WXGA, 1 000 ANSI, 20 000:1, HDMI, MHL, VGA, USB, 1W speaker)
21 819 Kč
18 033 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Optoma projektor ML1050ST+
EAN: 5055387662278
Úžasný vizuální zážitek
Objevte filmové barvy s projektorem Optoma.
Zážitek z hraní her či sledování televize v jakémkoliv prostředí.
Vysoký kontrast
Optoma DLP projektor pro hlubší a ostřejší obraz.
Jasnější bílá a ultra-bohatá černá pro realistický zážitek.
LED technologie
LED žárovky pro konstantní jas a vynikající barevný výkon.
Okamžité zapnutí / vypnutí a mimořádná životnost.
Integrovaný reproduktor
Vestavěný reproduktor pro výjimečnou kvalitu zvuku.
Snadné nastavení bez potřeby externích reproduktorů.
MHL konektivita
Připojte svůj smartphone nebo tablet a proměňte projektor v inteligentní zařízení.
Hrajte hry, streamujte videa a sdílejte fotografie na velké obrazovce.
Technické specifikace
- Technologie projektoru: DLP
- Nativní rozlišení: WXGA (1280x800)
- Svítivost: 1 000 ANSI lumenů
- Kontrastní poměr: 20 000:1
- Zdroj světla: LED
- Životnost LED: 20 000 hodin
- Vstupy: HDMI 1.4a 3D support + MHL, microSD card, USB-A reader, Universal I/O - VGA
- Výstupy: Audio 3.5mm
- Kompatibilita s počítači: FHD, UXGA, SXGA, WXGA, HD, XGA, SVGA, VGA, Mac
- 3D kompatibilita: SVGA 120Hz, XGA 120Hz
- Provozní podmínky: 5 ° C ~ 40 ° C, max. vlhkost 85%, max. nadmořská výška 3 000 m
- Reproduktor: 10 W
- Hladina hluku: 22 dB
- Napájení: 100 ~ 240V, 50 ~ 60Hz
- Spotřeba energie: <0,5 W (Pohotovostní režim), 77 W (max)
- Rozměry: 112 x 123 x 57 mm
- Váha: 0,42 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.