Optoma projektor ZX350ST (DLP, LASER, FULL 3D, XGA, 3300 ANSI, 300 000:1, HDMI, USB-A power, RS232, RJ45, 15W speaker)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Optoma Projektor ZX350ST
Optoma ZX350ST je kompaktní laserový projektor s vysokým jasem 3300 lumenů a kontrastním poměrem 300 000:1. Je navržen pro nepřetržitý provoz a nabízí flexibilní možnosti instalace a připojení.
Ekologický a úsporný
Projektor ZX350ST snižuje spotřebu energie až o 45% ve srovnání s projektory s lampou. Laserová technologie DuraCore zajišťuje dlouhou životnost až 30 000 hodin bez nutnosti výměny lampy.
Vysoký jas a kontrast
S jasem 3300 lumenů a kontrastním poměrem 300 000:1 poskytuje projektor ZX350ST výkonný obrazový výkon.
Připojení a instalace
Projektor ZX350ST nabízí rozsáhlé možnosti připojení včetně HDMI, USB-A power, RS232 a RJ45. Je také vybaven externím napájecím zdrojem pro vyšší energetickou účinnost a univerzální instalaci.
Specifikace
- Rozlišení: XGA (1024x768)
- Jas: 3 300 lumenů
- Kontrastní poměr: 300 000:1
- Nativní poměr stran: 4:3
- Typ světelného zdroje: Laser
- Životnost laseru: 30 000 hodin
- Projekční poměr: 0,617:1
- Projekční vzdálenost: 0,4m - 3,76m
- Vstupy: 2 x HDMI 1.4a 3D support
- Výstupy: 1 x Audio 3.5mm, 1 x USB-A power 1.5A
- Ovládání: 1 x RS232, 1 x RJ45
- Hladina hluku: 32 dB (typická), 34 dB (max)
- 3D kompatibilita: Ano (DLP 3D; PC frame sekvenční 120Hz 3D, Blu-ray DVD 3D)
- Operační podmínky: 0 C ~ 40 C, Max. Vlhkost 80%, Max. Nadmořská výška 2 500m
- Počet reproduktorů: 1
- Watty na reproduktor: 15W
- Spotřeba energie: <0,5W (pohotovostní režim), 98W (min), 139 W (max)
- Rozměry: 274 x 216 x 114 mm
- Celková hmotnost: 4,2 kg
Balení obsahuje
- Napájecí kabel
- Dálkové ovládání
- 2x baterie AAA
- Základní uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.