Oral-B iO4 Lavender Zubní kartáček

- 5%

ilustrační foto

Oral-B iO4 Lavender Zubní kartáček
Obj. číslo
32390024
OEM
4210201437925
Výrobce
Oral-B
Věrnostní body: 107
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Popis produktu
Elektrický zubní kartáček iO 4 má nejlepší technologii od Oral-B. Kombinuje kulatou kartáčkovou hlavu inspirovanou zubními lékaři s jemně mikrovibrujícími vlákny pro pocit profesionální čistoty v pohodlí domova. Chytrý senzor tlaku pomáhá zabránit, abyste při čištění příliš nebo naopak málo tlačili, čímž chrání dásně. Technologie ochrany dásní upozorní, když budete na kartáček příliš tlačit. Aby byly výsledky nejlepší, vyměňujte kartáčkovou hlavu Oral-B iO každé 3 měsíce za novou.

Oral-B iO Series 4 Lavender
Revoluční technologie iO
iO je nejlepší technologie čištění zubů od Oral-B. Kombinuje jemnou energii mikrovibrujících vláken s kulatou kartáčkovou hlavou Oral-B inspirovanou zubními lékaři. To vše je poháněno unikátním tichým magnetickým pohonem.

Revoluční technologie iO
Pocit profesionální čistoty každý den
Nejlepší čistota od Oral-B
Odstraňuje až o 100 % více zubního plaku*
100% zdravější dásně za 1 týden1
Bělejší zuby už od 1. dne2

1 v porovnání s běžným manuálním zubním kartáčkem
2 odstraněním povrchových skvrn
Pocit profesionální čistoty každý den
Neuvěřitelně důkladný, překvapivě šetrný
Patentovaná magnetická iO technologie byla pro svou prokázanou šetrnost i preciznost jako vůbec první oceněna pečetí České stomatologické komory. Oba testované modely iO 7 a iO 8 rovněž získaly známku kvality dTest v testování 23 elektrických zubních kartáčků v únoru 2021.

Neuvěřitelně důkladný, překvapivě šetrný
Oral-B iO Series 4 Lavender

Oral-B iO Series 4 Lavender
Intuitivní zpětná vazba
Technologie ochrany dásní upozorní, když budete na kartáček příliš tlačit.

Intuitivní zpětná vazba
Ochrana dásní
Chytrý senzor tlaku rozsvítí červenou kontrolku, když při čištění příliš tlačíte, a zelenou, když je tlak při čistění správný.

Ochrana dásní
Upozornění po 2 minutách
Indikátor Smart Ring zabliká vícebarevným 360° indikátorem Smart Ring na oslavu dokončení dvouminutové doby čištění zubů, kterou doporučují zubní lékaři.

Upozornění po 2 minutách
Senzační čistota
Překvapivě hladké a tiché čištění
Vůbec nejlepší čistota od Oral-B už od 1. dne

Parametry

Druh zboží
Určení
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.