Otočný sklopný držák televize NB NBP5
790 Kč
688 Kč
569 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Otočný sklopný držák televize NB NBP5
Profesionální nástěnný držák pro televize 32-70".
Bezpečné uchycení televizoru
Celoocelový držák pro spolehlivé uchycení televizorů.
Snadná manipulace s televizorem
Otáčení do stran, naklápění, vysouvání a zasouvání, úprava roviny.
Úchytky na kabely
Ramena držáku jsou osazena úchytkami na kabely.
VESA standardy
Držák podporuje VESA standardy Tv 100x100 až 600x400.
Nosnost
Zavěsit můžete i televize s hmotností 36kg.
Velmi kvalitní nástěnný držák na televize
Otočný sklopný a výsuvný NBP5.
Technické údaje:
- Nosnost 36,4kg
- Na televize 32" až 70"
- Podporuje VESA standardy pro uchycení Tv 100x100 až 600x400
- Snadná manipulace s televizorem
- Otáčení do stran +/-45°
- Naklápění +3°/-5°
- Vysouvání a zasouvání ke zdi od 59mm až do 387mm
- Úprava roviny televize +/-3°
- Úchytky na kabely
- Designový kryt nástěnného úchytu
- Extrémní pevnost a naprostá spolehlivost, vynikající kvalita
- Celoocelové provedení
- Instalační materiál součástí balení (hmoždinky, vruty, sada šroubů a podložek)
- Certifikovaný držák TUV, ISO9001
- Barva černá
- Záruka 5 let
Špičkový držák na televizi se snadným polohováním televize NBP5
Tv držák NBP5 podporuje VESA standardy pro zavěšení televizorů.
VESA standardy:
- VESA 100*100
- VESA 200*100 a 100*200
- VESA 200*200
- VESA 300*200 a 200*300
- VESA 300*300
- VESA 400*200 a 200*400
- VESA 400*300 a 300*400
- VESA 400*400
- VESA 600*400
Držák na televizi NB NBP5
Balení obsahuje sadu instalačního materiálu.
Instalační materiál:
- 4ks šroubů M4, M5 a M6 s délkou 25mm
- 4ks šroubů M8 s délkou 30mm
- 4ks podložek a 4ks distančních válečků
- 1ks klíč 10mm
- 4ks vrutů do hmoždinek 7x70mm
- 4ks hmoždinek (do cihly nebo betonu)
Pokud z výše uvedené šrouby z balení nebudou pro uchycení Vaší televize vhodné, je nutné abyste si šrouby v potřebné délce a průměru zakoupili sami - bohužel výrobci Tv používají různé průměry a délky.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.