Philips DST8020/20 žehlička

MEGA
- 2%
SLEVY

ilustrační foto

Philips DST8020/20 žehlička
Obj. číslo
32104822
OEM
DST8020/20
Výrobce
Philips
Věrnostní body: 133
0 hodnocení
MEGA SLEVYMEGA SLEVYMEGA SLEVY
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Popis produktu
Výkonná napařovací žehlička Philips Azur Series 8000 s lehkostí odstraní i ty nejodolnější záhyby na oblečení a znatelně zkrátí dobu, kterou běžně trávíte žehlením. Těch nejlepších výsledků dosahuje díky kombinaci 3000W příkonu, trvalého výstupu páry až 55 g/min. a extra silného parního rázu až 240 g/min.

Inovativní technologie OptimalTEMP, kterou přístroj využívá, zaručuje ošetřování oděvů takovou teplotou, která je šetrná ke všem typům žehlitelných látek. S jedním nastavením tak můžete ošetřit hedvábnou blůzku, bavlněné tričko i džínovou bundu. Poškození teplem je vyloučené, a to i v případě, že byste žehličku nechali přímo položenou na látce. Přístroj využívá citlivý senzor pohybu, díky kterému dokáže rozpoznat, že jím po látce pohybujete, a dávkuje páru tak, aby se záhyby snadno poddaly a žehlení bylo báječně snadné. Lehkou a extra výkonnou žehličku oceníte i při vertikálním napařování visícího oblečení.

Napařovací žehlička s výkonem 3 000 W
Záruka žehlení bez spálení
Stálý výstup páry 55g/min.
Parní ráz 240g/min. si poradí s každým záhybem
Lze ji používat i pro vertikální napařování
Po 8 minutách se automaticky vypne
Příkon 3 000 W pro rychlý ohřev a mimořádný výkon

Napařovací žehlička Philips Azur 8000 Series je nahřátá a připravená k použití mimořádně rychle. Je vybavená příkonem 3 000 W a poradí si i s velmi odolnými záhyby, a to i na silných tkaninách.

Silný a stálý výstup páry až 55 g/min.

Všechny typy tkanin zbavíte nechtěných záhybů jednoduše a bez námahy. Výkonná napařovací žehlička Philips Azur 8000 Series je vybavená trvalým výstupem páry až 55 g/min. pro ty nejlepší výsledky.

Parní ráz turbo 240 g/min.

S extra účinným parním rázem až 240 g/min. se i ty nejodolnější záhyby okamžitě poddají, a to i na těch silnějších látkách, jako je například džínovina. Žehlení nikdy nebylo snazší!

Jedno nastavení teploty pro všechny typy látek

Díky inovativní technologii OptimalTEMP se nemusíte zdržovat se zdlouhavým tříděním prádla podle materiálu před samotným žehlením, a dokonce během něj vůbec nemusíte upravovat nastavení přístroje. Všechny typy žehlitelných látek od choulostivého hedvábí po silnou džínovinu jednoduše zbavíte záhybů na jedno optimální nastavení teploty.

Žehlicí plocha SteamGlide Elite

Výkonná napařovací žehlička Philips Azur 8000 je vybavená speciálně navrženou žehlicí plochou SteamGlide Elite, která umožňuje plynulý a klouzavý pohyb po jakékoliv žehlené látce. Je hladká, jednoduše se čistí a je odolná vůči poškrábání.

Inteligentní automatická pára pro snadné žehlení

Napařovací žehlička Philips Azur 8000 je vybavená citlivým senzorem pohybu, díky kterému dokáže rozpoznat, že přístrojem pohybujete po žehlené látce. Automaticky pak dávkuje páru tak, aby se všechny záhyby bez námahy poddaly.

Vertikální napařování visících tkanin

Žehlička Philips Azur 8000 má dostatečný výkon i pro vertikální napařování. Žehlicí prkno není nutností! Snadno ošetříte i oděvy visící na ramínku či na sušáku na prádlo.

Technické parametry Obecné informace Typ žehličky napařovací s kabelem Příkon 3000 W Žehlicí plocha speciální Objem nádržky (na vodu) 300 ml Výkon Parní ráz 240 g/min. Variabilní pára až 55 g/min. Funkce Systém proti odkapávání Ano Svislé napařování Ano Samočištění Ne Odvápňování Ano Funkce kropení Ano Bezpečnostní vypínání Ano Informační displej Ne Odnímatelná nádrž na vodu Ne Další parametry Záruka 24 měsíců Ochranný kryt Ne Délka kabelu 2.5 m Značka kvality dTest Ne Značky Philips Rozměry výrobku Hmotnost výrobku 1.8 kg

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29738 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.