Philips MT LED 15, 6" 162B9T - touch, 1366x768, D-Sub, DVI, DP, HDMI, USB, repro, nast vyska
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Obraz/displej
typ LCD panelu TFT-LCD (TN)
Typ podsvícení Systém W-LED
Velikost panelu 39,6 cm / 15,6"
Povrch obrazovky Oslnění
Oblast sledování 344,2 (H) x 193,5 (V)
Poměr stran 16:9
Optimální rozlišení 1366 x 768 při 60 Hz
Hustota pixelů 100 PPI
Reakční doba (typická) 4 ms (šedá–šedá)*
Jas 220 cd/m2
Kontrastní poměr (typický) 500:1
SmartContrast 20 000 000:1
Rozteč obrazových bodů 0,252 x 0,252 mm
Úhel sledování 90° (H) / 60° (V)
Barevný gamut (typicky) NTSC 86 %*, sRGB 100 %*
Barevnost displeje 262 K
Snímková frekvence 30 – 60 kHz (H) / 50 – 75 Hz (V)
Technologie sRGB Ano
EasyRead Ano
Režim LowBlue Ano
Dotykový panel
Dotyková technologie Kapacitní technologie Projected
Dotykové body 10 bodů
Metoda dotyku Stylus, prst, rukavice*
Dotykové rozhraní USB
Tvrdost dotykového skla 7 H
Aktivní oblast dotyku 344,2 mm (V) x 193,5 mm (Š)
Operační systém Windows 10 / 8.1 / 8 / 7, Android 7.1 / 7.0 / 6.0 / 5.0 / 4.4 *
Oblast potlačení dlaně >= 25 x 25 mm
Ochrana proti průniku Ochrana proti průniku IP54 – pouze přední strana
Těsnění Dotyková obrazovka připevněna k rámečku, dotyková obrazovka připevněna k LCD displeji
Možnosti připojení
Vstup signálu VGA (analogový)
DVI-D (digitální, HDCP)
DisplayPort 1.2
HDMI 1.4
USB
USB 3.1 x 2 (1 w / rychlé nabíjení)*
Vestavěné reproduktory 2 W x 2
Podstavec
Sklopné provedení –5 ~ 90 stupeň
Sklopný úhel 0–70 stupňů
Nastavení výšky 184 (vodorovně), 105 (svisle) mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.