Philips MT IPS LED 27" 276B1/00 - IPS panel, 2560x1440, 2xHDMI, DP, USB-C, RJ45, repro, pivot
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Philips MT IPS LED 27" 276B1/00
EAN: 8712581764357
Technické specifikace
Obraz/displej
Typ LCD panelu: Technologie IPS
Typ podsvícení: Systém W-LED
Velikost panelu: 68,6 cm (27")
Maximální rozlišení: 2560 x 1440 při 75 Hz
Jas: 300 cd/m2
Kontrastní poměr: 1000:1
Možnosti připojení
Vstup signálu: DisplayPort 1.4 x 1, HDMI 1.4 x 2, USB-C 3.2 první generace x 1
Výstup signálu: DisplayPort – výstup
USB: USB-C x 1 (upstream), USB 3.2 x 4 (downstream s x 1 rychlým nabíjením B.C 1.2)
USB-C
Vysokorychlostní přenos dat a videí: DP vestavěný režim Display Port Alt
Dodávání energie: USB PD verze 3.0
Pohodlí
Vestavěné reproduktory: 2x 2 W
Ovládací software: funkce SmartControl
Podstavec
Nastavení výšky: 150 mm
Čep: -90/+90
Otočný: -180/+180 stupeň
Spotřeba
Režim ECO: 19,4 W (typ.)
Zapnuto: 20,2 W (typ.)
Provozní podmínky
Rozsah teplot (provozní): 0 °C až 40°C °C
Rozsah teplot (skladovací): -20 °C až 60 °C °C
Podpora udržitelného rozvoje
Životní prostředí a energie: PowerSensor, LightSensor, EnergyStar 8.0
Recyklovatelnost obalového materiálu: 100 %
Skříňka
Přední rámeček: Černá
Zadní kryt: Černá
Stojan: Černá
Obsah balení
- Monitor se stojanem
- Kabel HDMI
- Kabel DP
- Kabel USB-C na C/A Y
- Napájecí kabel
- Uživatelská dokumentace
Výhody
Připojení USB-C umožňuje nabíjení notebooku přímo z monitoru.
Menší únava očí díky technologii Flicker-free.
Režim LowBlue na podporu produktivity při ochraně očí.
SmartErgoBase umožňuje ergonomická nastavení navržená pro uživatele.
PowerSensor ušetří až 70 % nákladů na energii.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.