Planet IGS-10020HPT PoE switch 8x 1000Base-T, 2x SFP, 802.3at 270W, IP30, -40 až 75°C, SNMP, IGMPv3, IPv6
15 029 Kč
14 086 Kč
11 641 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Planet IGS-10020HPT PoE switch
Inteligentní průmyslový Ethernetový přepínač pro náročné provozní podmínky.
Vlastnosti
- 8 portů 1000Base-T: Full Duplex, Auto-Negotiation, automatická detekce kabelu.
- PoE IEEE 802.3at injektory: 30W/port, celkově až 270W.
- 2 porty SFP: pro moduly 1000Base-SX/LX/BX nebo 100Base-FX.
- Propustnost: sběrnice 20Gbps, 14,8Mp/s (64B).
- Podpora Jumbo Frame: do 9kB, 8k MAC adres, buffer 4Mbity.
- 255 VLAN IEEE 802.1Q sítí: MAC nebo protocol based VLAN, VoIP VLAN.
- IGMP v1,v2,v3: až do 256 multicast skupin, IGMP querier mode.
- 8-úrovní QoS prioritizace: dle portu, DSCP/ToS, 802.1p nebo 802.1Q značky.
- Podpora Spanning Tree: IEEE 802.1d, Rapid Spanning Tree IEEE 802.1w.
- IP/MAC ACL: do 123 pravidel, MAC/IP binding.
- DHCP snooping, port shaper.
- Administrace Web/SNMPv3: s podporou zabezpečeného přenosu SSH/SSL.
- Podpora IPv4/IPv6.
- PoE scheduler: pro možnost zapínání/vypínaní napájení podle časového plánu.
- Instalace: na DIN lištu nebo na zeď, montážní díl součástí.
- Krytí IP30.
- Napájení: 48V DC redundantní, připojení možné ze dvou různých zdrojů.
- Přepěťová ochrana: napájení do 6kV, LAN portů do 6kV.
- Spínací poplachové relé: (24V/1A) při výpadku primárního napájení.
- Ochrana proti pádu: (IEC-60068-2-32) z výšky 75cm.
- Ochrana proti vibracím: (IEC-60068-2-6) 10-500-10Hz, 4x g, 0,5oct/min.
- Odolnost proti přetížení: krátkodobému zrychlení 50g, dlouhodobému 4g.
- Elektromagnetická kompatibilita: dle CE EN-6100-4-2,3,4,5,6.
- Elektrická bezpečnost: dle CE EN-60950.
- Pracovní teplota: -40 až 75°C, vlhkost do 95%.
- Hmotnost: 1684g.
- Rozměry: 152 x 107x 72 mm.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.