TP-Link OMADA JetStream switch TL-SX3206HPP (4x10GbE, 2xSFP+, 4xPoE++, 200W, 2xconsole)
18 249 Kč
14 479 Kč
11 966 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link OMADA JetStream switch TL-SX3206HPP
6portový řízený switch JetStream 10GE L2+
Bleskurychlé připojení s plnou 10G rychlostí
Čtyři 10Gbit/s RJ45 porty a dva 10Gbit/s SFP+ sloty.
Napájení PoE++ s výstupním výkonem až 200 W
Čtyři 10G RJ45 porty podporující 802.3af/at/bt PoE++ napájení až 60 W na port.
Multi-Gigabitové sítě
10G RJ45 porty podporují 5 rychlostí připojení (100M/1G/2,5G/5G/10G) a SFP+ sloty lze osadit 10G i 1G transceivery.
Pokročilé L2 a L2+ funkce
Podporuje kompletní sadu L2 a L2+ funkcí, jako jsou statický routing, QoS na podnikové úrovni a IGMP Snooping.
Robustní bezpečnostní strategie
Integrovaná funkce vázání na IP-MAC-Port, ACL, zabezpečením portů, ověřováním 802.1X a dalšími funkcemi.
Statický routing
Pomáhá směrovat interní provoz pro efektivnější využítí síťových prostředků.
Centralizovaná cloudová správa
Integrace s platformou Omada SDN pro cloudový přístup a vzdálenou správu.
Samostatná správa
Web, CLI (konzole port, Telnet, SSH), SNMP, RMON a Dual Image přináší výkonné možnosti správy.
Technické specifikace
Hardware Features
- 4× 100/1000/2500/5000/10000 Mbps RJ45 Ports
- 2× 10G SFP+ Slots
- 1× RJ45 Console Port
- 1× Micro-USB Console Port
Software Features
- Quality of Service
- L2 and L2+ Features
- L2 Multicast
- VLAN
- Access Control List
- Security
- IPv6
- L3 Features
- Advanced Features
- MIBs
Management
- Omada App
- Centralized Management
- Cloud Access
- Zero-Touch Provisioning
- Management Features
Others
- Certification
- Package Contents
- System Requirements
- Environment
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.