Poly Voyager Focus 2 MS Teams bezdrátová náhlavní souprava, BT700 USB-C adaptér
8 583 Kč
4 838 Kč
3 999 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Poly bezdrátová náhlavní souprava Voyager Focus 2 MS Teams, BT700 USB-C adaptér
EAN: 197029610003
Vytvořte si zónu soustředění
Voyager Focus 2 nabízí dokonalou akustiku pro vaše hovory. Potlačte rušivý hluk díky třem úrovním pokročilé digitální hybridní technologie ANC.
Křišťálově čisté hovory
Vaš hlas bude zřetelný a jasný. Diskrétní mikrofonní rameno s funkcí potlačení šumu a technologií Acoustic Fence vytváří doslova virtuální bublinu bez šumu.
Pohodlí při celodenním nošení
Pohodlný hlavový oblouk s polstrovaným popruhem a plyšovými náušníky. Voyager Focus 2 se vám maximálně přizpůsobí pro celodenní soustředění a produktivitu.
Specifikace:
- Audio: Optimalizace dynamického ekvalizéru
- Barva: Černá
- Bezdrátový dosah: Až 50 m; Až 91 m (se základnou Voyager Office)
- Certifikovaný software pro spolupráci: Microsoft Teams
- Délka kabelu: 1,5 m
- Hardwarová kompatibilita: Kompatibilní s počítači přes adaptér BT700 USB-A Bluetooth nebo kabel Micro USB a chytré telefony přes Bluetooth.
- Hlasová upozornění: Maximální hlasitost; Minimální hlasitost; Zapnuté ztlumení; Vypnuté ztlumení; Ztlumeno; Stav připojení; Doba hovoru; Slabá baterie
- Kompatibilní operační systémy: Windows 11; Windows 10; macOS
- Šířka pásma mikrofonu: 100 Hz až 6,8 kHz
- Šířka pásma reproduktoru: 20 Hz až 20 kHz
- Typ mikrofonu: 2x analogový mikrofon ECM; 2x digitální mikrofon MEMS
- Typ připojení: Bluetooth; USB Type-A; Micro USB (počítač)
- Typ sluchátek: Na uši
- Velikost reproduktoru: 32 mm
Co je v krabici:
- Bezdrátová náhlavní souprava
- Nabíjecí kabel Micro USB
- Adaptér BT700 Bluetooth USB
- Cestovní pouzdro
- Úvodní příručka
- Nabíjecí podstavec
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.